Beste, op 21 april omstreeks 15u45 bezocht ik de Carrefour Market op het Stationsplein in Brugge. Ik vroeg 2 pakjes tabak. Toen ik betaald had zag ik tot mijn verbazing dat de heer aan de kassa mij 2 pakjes filtersigaretten had gegeven. Ik zei dat ik dit niet had gevraagd waarop hij kort en bot antwoordde dat hij daar niets meer aan kon doen en onmiddellijk de volgende klant bediende. Ik heb als klant gevraagd mij de artikelen te retourneren en de juiste te geven maar dit leek niet mogelijk ! Ok dit gaat maar over een paar euro's maar wat als het over bijvoorbeeld 50 euro zou gaan ? Ik ben heel kwaad geworden over de manier waarop hij zonder enige schaamte zei met een wegwuivend gebaar dat hij er niets meer aan kon doen. Met welk recht kan hij mij wegsturen met artikelen die ik niet wens !!! Ik vroeg naar een verantwoordelijke. Hij zei dat hij was. Ik ben blijven eisen om mij correct als klant te behandelen. Uiteindelijk heeft hij gedreigd mij uit de winkel te zetten. Dit tart echt mijn verbeelding. Ik werk zelf op een klantendienst. Als ik dergelijk gedrag zou stellen werd ik ontslagen ! Graag zou ik even de logica van Carrefour horen in deze behandeling van een klant. Ik heb de heer aan de kassa trouwens verwittigd dat ik het daar niet bij zou laten, bij deze. Ik zal de klacht niet openbaar maken maar ik wens wel een gepaste reactie.