Terug

onbereikbaarheid

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: UPS

18/08/2022

Mijn zending zit al 6 dagen vast in magazijn van UPS Lummen. Ik tracht tevergeefs via mail of telefonisch in contact te komen met UPS. Dit kan natuurlijk kan via hun platform, maar dat werkt van geen kanten! Bij telefonisch contact krijg ik een bandje waarin je het trackingnummer moet inspreken(?), maar telkens het bericht sorry we hebben je niet verstaan.. Via mail krijg ik geen antwoord. Via hun klachtenformulier krijg ik een soort bericht dat klacht niet kan doorgestuurd worden? Ik krijg sterk de indruk dat hun zogenaamde bereikbaarheid slechts een lege doos is, om zich op legale wijze volledig af te sluiten van de buitenwereld?Via hun trackingsysteem krijg ik al dagenlang te horen de bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegevenHoe kan ik in godsnaam te weten komen wanneer ik mijn pakje ga krijgen?Ik heb voor verzending reeds 114.72 dollar betaald aan UPSKan U hierbij helpen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform