Ik kan Corona Direct, mijn verzekeringskantoor niet bereiken. Niet telefonisch en niet per mail. Ik heb al mijn verzekeringen bij U. Ik zond mijn km- stand per mail naar U, waarna ik een rekening van 1,93 euro kreeg, gebaseerd op een km verzekering van 5300 km het afgelopen jaar. Maar ik verzekerde mij voor 6000 km want ik stortte 75 euro bij, 14 dagen na mijn eerste betaling en na telefonisch contact met U, omdat ik meer bezoeken aan mijn dochter voorzag. U zendt mij ook een nieuwe offerte, gebaseerd op mijn vorig jaar gereden 5 484 km/ jaar en de verwittiging dat uw tarieven zijn aangepast en ik 3 maanden de tijd heb om mijn contract aangetekend op te zeggen. Ik wil gewoon bij U blijven maar weet niet of dat wel een goed idee is aangezien U onbereikbaar bent . Dat was voor Covid 19 wel OKZijn jullie in faling en ben ik intussen verzekerd ? De datum van uw brief is 10 maart 2022. De nieuw premie moet voor 25 april 2022 betaald zijn. Ze bedraagt 310,61 euro. U meldt tevens dat ik 3 maanden heb vanaf 10 maart om van verzekeraar te veranderen. Wat is hier gaande ? mijn ontelbare telefoons en evenveel mails blijven onbeantwoord .