Beste TUIIn de krokusvakantie gingen wij op wintervakantie naar Frankrijk. Op voorhand werd aan TUI en aan het hotel gemeld dat onze zoon speciale voedingswensen heeft: hij mag geen gluten, dierlijke melk, eieren, yoghurt e.d. eten. Voor het hotel was dit geen probleem, we moesten dit bij aankomst juist even met de kok bespreken, wat we dan ook deden. Gedurende de volledige week werden er tijdens geen enkele maaltijd (wij boekten all inclusive) alternatieven voorzien voor onze 15-jarige zoon waardoor we ons genoodzaakt voelden om voor hem zaken te gaan kopen in de nabijgelegen supermarkt.Na deze reis meldde mijn man (De Geeter Gunther) dit probleem via het standaardformulier voor klachten op de website van TUI, hij kreeg een automatisch antwoord terug dat we binnen de 3 à 4 weken hierop een reactie gingen krijgen (ticketnummer 12473912). Maanden later zitten wij nog steeds op enige reactie te wachten dus ging ik op het internet op zoek op welke andere manier wij TUI kunnen bereiken om dit te bespreken. Het enige mailadres dat ik gevonden had (info@tuifly.be) bleek na het versturen van mijn mail niet meer in gebruik te zijn dus probeerde ik TUI te contacteren via social media. Op donderdag 27/07 verstuurde ik rond 15u mijn eerste bericht. Gedurende die dag kreeg ik verschillende vragen van verschillende medewerkers waarop ik telkens antwoordde (boekingsnummer, ticketnummer klacht, PO nummer). Vrijdagmiddag 28/07 kreeg ik de melding dat een andere collega mij verder ging contacteren. Op 01/08 ontving ik nog steeds geen verdere reactie, mijn berichten in de chat worden zelfs niet meer geopend.Met de moed in de schoenen probeerde ik jullie dus maar telefonisch te bereiken want als ik de reacties van andere klanten op het internet lees is jullie telefonisch bereiken een serieuze onderneming. Ik moet een keuzemenu doorlopen om met de juiste medewerker doorverbonden te worden maar nergens krijg ik de mogelijkheid om een probleem van een voorbije reis aan te kaarten, ik krijg enkel mogelijkheden voor reizen die nog moeten komen.Deze manier van omgaan met jullie klanten kan totaal niet. Dat jullie het probleem met het hotel eventueel niet kunnen oplossen kan ik nog begrijpen, maar dat ik als klant op geen enkele manier met jullie contact kan leggen om mijn probleem te bespreken tart elke verbeelding.