Terug

onbereikbaarheid Keytrade Bank

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: Keytrade Bank

20/01/2021

Beste, ik heb inlogproblemen bij Keytrade Bank. Gedurende twee dagen heb ik geprobeerd het nummer 02 6799000 te bellen. Een antwoordapparaat geeft verschillende keuzemogelijkheden, maar er wordt niets beantwoord.Ik maak mij zorgen over eventuele problemen bij de bank. Ik heb een email gestuurd naar hun helpdesk, maar kreeg het volgende antwoord: We hebben uw e-mail goed ontvangen en zullen die behandelen. We zitten met een tijdelijke achterstand. Daarom willen we u verwittigen dat u waarschijnlijk wat geduld zult moeten uitoefenen.Hier kan ik niets mee, want ik kan niet inloggen.Wilt U svp het een en ander natrekken?

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: J. K.

22/01/2021

Geachte,De klant werd vandaag gecontacteerd.Met vriendelijke groetenDavid SacheKeytrade Bank, Belgian branch of Ark?a Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Boulevard du SouverainB-1170 BrusselDisclaimer: This e-mail and any attachments thereto may contain confidential information which is intended for the sole use of the natural person(s) to whom the information relates named above. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify dpo@keytradebank.com immediately and delete the material from any device. For more info please visit s:www.keytradebank.be/enrivacy-policy/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform