Terug

Onbereikbaar

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

R. L.

Naar: TotalEnergies

02/12/2025

Beste, Ik zou graag van contract wijzigen bij Total Energies, of ik ben weg naar een andere leverancier als dit zo blijft doorgaan. Ik stuur meermaals mails, bel al 4 weken 3x per week en hang daarvoor telkens 15 min.-25 min aan de lijn. Ik krijg geen gehoor. Ik betreur het dat ik mijn ouders en hun vrienden klant gemaakt heb. Hopelijk kunnen jullie voor een doorbraak zorgen of mij een goede raad geven? Bedankt ! Lenaerts B.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform