Terug

ONBEREIKBAAR

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: CM

23/04/2024

Op 1 februari 2024 sloot ik een Medico-plan contract af bij de Christelijke mutualiteit. Ondanks mijn eerdere vergelijkbaar contract bij verzekeringsmaatschappij AG en het verstrekken van bewijs aan CM, bleek ik toch een wachttijd te moeten doorlopen voordat ik daadwerkelijk van het verzekeringscontract kon profiteren.Om deze kwestie aan te kaarten, stuurde ik op 15 maart 2024 een e-mail naar het servicecentrum van CM. Hoewel ze snel reageerden en mijn bericht doorstuurden naar CM verzekeringen, bleef verdere communicatie uit.Uiteindelijk belde ik de CM verzekeringsdienst, waar ik te horen kreeg dat ik simpelweg moest afwachten. Op 15 april 2024 herinnerde ik CM via e-mail aan het gebrek aan reactie op mijn vraag. CM bevestigde opnieuw de ontvangst van mijn e-mail.Tot op vandaag, 23 april 2024, wacht ik nog steeds op een antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform