Beste,Naar aanleiding van meermaals geprobeerd te hebben met jullie contact op te nemen via jullie wegen ben ik nu genoodzaakt het via test aankoop te doen.Ik heb op 11-01-2023 een dyson V15 detect absolute gekocht via jullie. Deze is begin dit jaar(2024) beginnen falen.Het probleem is dat deze op een gegeven moment bij het activeren uitviel na 3 sec. Als ik dat dan enkele keren probeerde bleef hij aan. Dit probleem is echter verergerd en nu valt hij direct stil. Het maakt niet uit welk opzetstuk er op gemonteerd is. Ik heb ook al alle cleaning en troubleshoot filmpjes gevolgd zonder succes.Ik probeer jullie vanaf 13 feb 2024 te bereiken via de bedrijfs whatsapp. Ik heb na 8 dagen, op 21 feb 2024 voor de 1ste keer contact terug gehad met een medewerker namelijk Xyla. Deze had omwillen van de GDPR richtlijnen alles gewist, wat mij onlogisch leek. Ik wou geholpen worden en niet alles 10 keer uitleggen als er een andere medewerker de chat overneemt of wat dan ook. Wis hem dan op het einde als het probleem is opgelost.Soit, na dat contact op 21 feb 2024 is het van toen geleden nog iets te mogen horen van jullie. We zijn nu 4 Maart, dit schiet niet op!Ik hoop snel van jullie te mogen horen.MvgK