Terug

Onbeleefde klantenservice en Gebrek aan Oplossingen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: VINTED

05/12/2023

Ik deel graag mijn recente ervaring met een bestelling via Vinted. Ik ontving een bestelling, verzonden via Mondial Relay naar mijn pakketpunt. Bij het ophalen ontdekte ik dat de verpakking was opengescheurd en het item ontbrak. Het afhaalpunt bevestigde dit en is bereid dit te bevestigen. Vinted vertelde me dat ik mijn klacht binnen 48 uur na levering moest melden. Door privéproblemen kon ik echter pas na 48 uur mijn pakketje ophalen. Hierdoor wordt automatisch aan de verkoper doorgegeven dat alles oké is, terwijl ik het artikel niet eens heb gezien. Ik deelde de contactgegevens van het postpunt, maar Vinted reageerde kortaf en gebruikte hun algemene voorwaarden als excuus, zonder een oplossing te bieden. Ze sloten de discussie onbeleefd af zonder verdere stappen te ondernemen. Dus, mocht je een bestelling plaatsen op Vinted en het artikel is defect, maar je kunt niet binnen 48 uur achter je pakketje lopen, wees gewaarschuwd. Verwacht onbeleefde klantenservice en geen oplossing.

Berichten (8)

VINTED

Naar: G. B.

05/12/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: G. B.

09/12/2023

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

G. B.

Naar: VINTED

26/12/2023

Ik wacht nog steeds, er werd me niet verteld via mail dat jullie ermee bezig waren, in tegenstelling ik kreeg een mail dat jullie de case afsluiten, wanneer ik nogmaals contact opnam kreeg ik zeer onbeleefd jullie antwoord met een leeg bericht teruggestuurd. Bah!

VINTED

Naar: G. B.

26/12/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: G. B.

28/12/2023

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

G. B.

Naar: VINTED

19/01/2024

Absurde klantenservice, ik wacht nog steeds!

VINTED

Naar: G. B.

19/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: G. B.

19/01/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform