Terug

Onbeleefde Callcenter medewerker

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. H.

Naar: Proximus

08/11/2022

Beste, op 07/11/2022 probeerde ik de Proximus winkel in Hasselt te bellen met de vraag wanneer ik mijn gsm terug kon komen afhalen die ik voor reparaties bij hun had binnen gebracht. Eerste maal die ik bel krijg ik direct de klantendienst maar ik zit blijkbaar bij de omnium verzekering. Deze mevrouw legt mij vriendelijk uit dat het niet via hier is dat ik te weten ga komen of mijn gsm al gemaakt was of niet en zij stelt voor even af te leggen, het menu opnieuw te beluisteren en vervolgens de juiste optie te kiezen. Wanneer ik dit doe krijg ik een meneer aan de lijn. Al direct merk ik dat meneer niet goed gezind is of er geen zin in heeft. In ieder geval leg ik mijn situatie uit en vraag hem mij door te verbinden met de winkel. HIer begon het dan, de meneer zegt op een heel onvriendelijke toon dat dit niet mogelijk is en dat zijn collega dit juist al had moeten vermelden. Ik vraag hem al hij dan zou kunnen kijken waar mijn telefoon is en hij zegt dat dit niet kan en als zijn collega dat al heeft vermeld waarom ik hem dan nogmaals stoor door het call center opnieuw te bellen. Ondertussen ben ik zelf ook lastig aan het worden en meld de meneer dat hij heel onbeleefd is tegenover een klant en vraag hem dan zijn baas te geven. Ik heb zelf ervaring bij een callcenter en ik heb nog nooit een teamcoach zelf zien telefoons opnemen maar toch zegt hij, en blijft hij erbij, dat hij de baas is. Als ik vervolgens dan mijn stem wat meer verheft om die van hem te matchen begint hij nog onbeleefder te spreken. Het laatste wat hij zegt is dat hij mij adres gaat leaken en vervolgens legt hij af.Erna bel ik nogmaals naar proximus om liefst een teamcoach aan de lijn te krijgen maar de mevrouw aan de telefoon meld me dat zij de klacht gaat noteren en door geven ook al vraagt ze geen enkele informatie over de gebeurtenis. Gevolg is dat ik niet meer bij Proximus wil blijven en liefst een oplossing zoek om uit mijn huidig contract te geraken. Graag hoor ik snel iets van jullie. Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform