Beste mevrouw/mijnheer,Vandaag werd er om 9u40 een pakje bij ons afgeleverd door een bezorger van PostNL. Zoals altijd, probeerden wij thuis te zijn op het moment van levering.In plaats van aan te bellen, bonkte de bezorger - niet voor het eerst - op het raam van onze woonkamer. Elke keer schrikken zowel wij, als onze huisdieren, ons hiervan een ongeluk. Niet alleen wanneer we in de woonkamer zitten, neen, ook als we ons op de tweede verdieping of achteraan het huis bevinden.Ik sprak de man hier vandaag dan ook op aan. Eerst en vooral kon deze persoon geen woord Nederlands en moest ik dus overschakelen op het Frans (in Aalst, Oost-Vlaanderen). Daarop begon deze man tegen mij te roepen en maakte hij aanstalten om te vertrekken.Hij vond het, ten tweede, terecht om op het raam te bonken want:- wij bestellen elke dag pakketten en zijn al 3-4 weken nooit thuis om pakketten aan te nemen dit klopt niet, er werden niet veel pakketten door ons besteld en de meerderheid van de pakketten werd door één van ons gewoon aangenomen of paste in de brievenbus, pakketten die niet werden aangenomen zijn pakketten die niet op het beloofde moment afgeleverd werden waardoor dit dus op een werkdag van ons viel of op een moment dat diegene die op dat moment thuis was sliep (nachtverpleegkundige)- als we thuis zijn reageren we niet dus is het nodig om op het raam te bonken dit klopt niet, de bel is overal in huis perfect te horen en wij zorgen steeds dat er iemand kan opendoen als we pakketjes verwachten- de buren willen van ons geen pakketten aannemen dit klopt niet, een groot deel van onze buren zal evenwel vaak afwezig zijn op het moment van de bezorging omwille van hun job.- als iedereen zich zou gedragen zoals wij en niet thuis zou blijven voor de levering van pakketten, zou hij elke dag pas laat klaar zijn met werken ook dit klopt niet want meestal zorgen wij dat er iemand thuis is (ook als het leveringsmoment weer maar eens verschuift naar de volgende of de daaropvolgende dag), wanneer we weten dat we niet thuis zijn EN die mogelijkheid wordt gegeven door de webshop vragen wij bovendien steeds om af te leveren in het pakketpuntTen derde, bediende deze persoon zich niet alleen van onjuiste argumenten maar vond hij het ook nodig om ons persoonlijke verwijten te maken en ons uit te schelden. Hij gaf onder meer te kennen dat wij abnormaal zijn, er iets mis is met ons, … Dit op basis van bovenstaande - onjuiste - argumenten (of andere moeilijkheden die hij met ons heeft?).Tenslotte gaf de man aan dat hij dan vanaf nu niet meer de moeite zou doen om bij ons aan de deur te komen maar alles onmiddellijk naar het pakketpunt zou brengen. We willen graag verduidelijken dat wij soms vragen om pakketten naar het pakketpunt te brengen en niet bij buren af te leveren, iets wat deze man vaak gewoon naast zich neerlegt. Hierdoor raakte onlangs nog een pakketje van ons zoek omdat een buurvrouw dit meegegeven had aan een andere bewoner van onze straat dan wijzelf.Wij verwachten van PostNL dat zij in deze hun verantwoordelijkheid nemen en dit voorval rechtzetten naar ons toe. Er is geen enkele reden om op ons raam te bonken, de argumenten van de man klopten niet en zelfs al klopten deze wel dan was de manier waarop ze naar ons overgebracht werden allesbehalve correct. Bovendien vragen wij ons af wat we moeten denken van de persoonlijke verwijten die ons gemaakt werden.Alvast bedankt voor uw antwoord.Met vriendelijke groeten,Kimberly Pots & Babette Potoms