Terug

Onbekwame techniekers

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. M.

Naar: Proximus

25/07/2023

Beste Ik kreeg van jullie meteen een GSM abonnement als ik hier naar vroeg. Echter liet het internet op zich wachten… technieker 1 komt en ziet dat de fiber niet is aangesloten… helaas hij kon niets doen… Technieker 2 last het vast in het Appartement maar ‘krijgt geen signaal’ —> weer geen internet Technieker 3 ziet dat het beneden nog niet aangesloten is… hij sluit Beneden alles aan en om 13:00 werkte alles Ik ging werken en toen ik thuis kwam werkte niets meer (19:00) Ik belde jullie meteen en ze vertelde dat ik de volgende ochtend om 8u moest bellen en achter een technieker moest vragen… dit deed ik maar ik heb meer dan 6u met jullie aan de telefoon gehangen!!! Ben naar de shops gegaan in Brussel en Mechelen… nergens konden ze me helpen en nergens konden ze me een technieker laten komen op korte tijd! Ik had alles opgegeven tot er iemand me in de avond laat opbelde dat er morgen een technieker kwam… Deze technieker was ZEER bekwaam Hij ging met me naar de kelder en daar was meteen het een en ander duidelijk De technieker had het kleine fiber kabeltje langs de buitenkant van de kast naar het kastje er boven gedaanAls je dan dat kastje toe duwt zit je fiber kabel er tussen en is hij kapot… domme technieker dus die vorige Die laatste en bekwame deed ineens ook klacht tegen hem! Hij vertelde ook dat mijn fiber bakje in men appartement niet naar regelement was vastgemaakt Een van de ‘telefonisten’ vertelde me ook dat ze me meteen hadden moeten doorverbinden voor de dag zelf nog een technieker te sturen… nu heb ik 2 dagen als mindervalide zonder internet gezeten ik gebruik internet voor spraak om lichten aan en uit te doen

Berichten (7)

W. M.

Naar: Proximus

02/08/2023

Hallo?

Proximus

Naar: W. M.

07/08/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail op 7/8.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-02-08.20.28.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000106269]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000106269]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: W. M.

07/08/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail op 7/8.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-02-08.20.28.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000106269]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000106269]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

W. M.

Naar: Proximus

07/08/2023

Beste 2x 85 euro is al iets Maar was eerder geïnteresseerd in die 300 euro korting die jullie vlak na alles in orde was lanceerde Tevens spreken we over langer dan 2 dagen want men internet moest bij de eerste technieker al in orde zijn… er zijn dus een paar maanden over gegaan Groetjes

W. M.

Naar: Proximus

07/08/2023

Beste 2x 85 euro is al iets Maar was eerder geïnteresseerd in die 300 euro korting die jullie vlak na alles in orde was lanceerde Tevens spreken we over langer dan 2 dagen want men internet moest bij de eerste technieker al in orde zijn… er zijn dus een paar maanden over gegaan Groetjes

Proximus

Naar: W. M.

22/08/2023

Dag mevrouw , Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-07-15.06.52.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000522720]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000522720]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: W. M.

22/08/2023

Dag mevrouw , Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-07-15.06.52.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000522720]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000522720]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform