Al maanden hebben wij een onstabiel, traag netwerk. Na contact met de Telenetdienst wordt er een technieker ingeboekt op 29/11 om toestellen uit te testen en tevens zal hij nieuwe modem, digirecorder en 360 POD upgraden en installeren. Dit is wat er werd afgesproken met teledispatcher, hij zette dit in een notitie zodat de technieker die zou komen alles direct kon vervangen en opnieuw kon installeren.Als de technieker ter plaatse is verwisselt hij alleen de modem zonder netwerknaam opnieuw in te stellen. Na 15 min is hij alweer weg. Ik (klant) moet na zijn bezoek zelf naar Telenetwinkel rijden om daar Digirecorder en Acespoint om te ruilen. Wanneer wij om 18u30 de 1e maal terugbellen naar Telenet worden wij bij 1e operator aan het wachten gelaten om dan de verbinding te verbreken. Wij bellen direct terug en 2e operator wil proberen te helpen maar is niet gelukt. Na terugstellen van de fabrieksinstellingen zou alles moeten in orde zijn maar NEEN. We bellen de 3e operator die ons zoooo lang aan het lijntje houd om dan om 20:00u terug de lijn af te sluiten. Telenet was vanaf dan (20u) NiET meer bereikbaar.M.a.w. na meer dan 180 min te bellen is er NIKS veranderd en verbreekt Telenet de lijn meermaals. Het probleem blijft dwz de netwerknaam staat niet zoals die voordien stond nl Mollekes_2.4GHzWe kunnen deze naam zelf ook niet aanpassen via de Telenetapp of Telenet website. Voor ons (klant) is het wel belangrijk dat wij onze oude netwerknaam terugkrijgen. Na het plaatsen van de modem geeft het netwerk als naam Telenet7720807Dit is wat wij(klant) willen veranderen zodat we al onze apparaten automatisch kunnen verbinden met ons netwerk Mollekes_2.4GHzWij kunnen NIET printen, NIET onze muziek bedienen (Sonos1&2), Siri werkt niet, Internetlampen werken nietTelenet heeft GEEN bekwame techniekers op de baan, GEEN bekwame techniekers aan de telefoonTelenet sluit telefoongesprekken zelf af ….. Techniekers houden de klant zooo lang aan het lijntje tot het 20:00u is en Telenet STOPT met dienstverlening aan de klant te bieden.SCHANDALIG….. Telenet 0/10 communicatie - Telenet 0/10 technieker op de baanWij zijn altijd geduldig gebleven maar zijn NIET verder geholpen!!!! Wij zijn erg teleurgesteld en verwachten een gespecialiseerde technieker die GRATIS alles correct komt installeren zoals eerst was afgesproken en verwachten daarnaast een financiële compensatie.Beleefde groeten Rosbach Ilze