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onbekende domiciliëring zonder toelating, volgens SFAM ben ik geen klant?!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Celside Insurance

13/02/2021

geachte,tot mijn verbazing zie ik plots dat ik al 2 jaar, maandelijks 2 betalingen doe aan SFAM:1x 15.99€1x 8.99€Mijn verbazing werd echter NOG groter: toen ik contact opnam met SFAM bleek ik helemaal geen klant te zijn bij hen, én bleek referentie VDB176402 niet gekend. Met andere woorden: ik betaal al 2 jaar, maar ben dus geen klant bij hen.Dit is ontoelaatbaar en onaanvaardbaar! Ik veronderstel dat aangezien ik volgens hen geen klant ben, het zeer logisch is dat men mij het geld terugstort:22x 8.99€ = 197.78€22x 15.99 = 351.78€totaal: 549.56€.Zou snel kunnen gaan, ben blijkbaar geen klant dus ik heb recht op onmiddellijke terugbetaling.Indien u niet akkoord bent, zou ik een copy willen van de ondertekende domiciliëring die u in dat geval in uw handen zou moeten hebben. Hoop op een onmiddellijke rechtzetting!

Berichten (4)

Celside Insurance

Naar: A. D.

13/02/2021

Madame, Monsieur,Nous vous confirmons la bonne réception de votre courriel, et vous en remercions.Depuis toujours, la satisfaction, le bien-être, la santé de nos clients et de nos équipes sont au cœur de nos préoccupations.Alors que le monde entier traverse une crise sanitaire sans précédent, nous avons renforcé l’ensemble de nos mesures, afin de de participer à l’endiguement du virus COVID 19.Nous suivons en temps réel l'évolution de l'épidémie et sommes très attentifs aux communications des autorités sanitaires nationales et internationales pour adapter en permanence nos mesures et adopter les bons comportements.L’application de ces mesures a pour objet de préserver la santé de tout un chacun, notamment celle des collaborateurs de notre groupe, à laquelle nous sommes éminemment attachés.Par conséquent, nous vous informons qu’au regard de ce qui précède, les délais de traitement de votre demande vont être nécessairement allongés.Toutefois et malgré le contexte actuel, nous tenons à vous préciser que, plus que jamais, nos équipes se mobilisent pour vous. Notre engagement auprès de vous est de tout mettre en œuvre pour continuer à vous délivrer la meilleure qualité de service possible.Enfin, nous vous rassurons également sur le fait que la date de réception de votre courriel est annotée à votre dossier, et fera foi dans le traitement de votre demande.Nous vous prions de bien vouloir nous excuser pour ce désagrément et vous remercions pour votre compréhension.Sincères salutations.

A. D.

Naar: Celside Insurance

17/02/2021

dus... U verkoopt een toestel aan CHLOE TAYMANS. De verzekering die u haar deed tekenen (met het 'vandenborre smoesje' dit is gratis, ZONDER erbij te zeggen dat het na 1 maand betalen is en niet automatisch stopt), is echter een domiciliëring op rekening van ANN DOBBELAERE!! Echter, ik TEKENDE NIET ZELF DE TOELATING TOT DOMICILIERING. derhalve houden jullie dus bijna 2 jaar onwettig geld af van mijn rekening?? Graag onmiddellijke rechtzetting, dit is compleet onwettig.

Celside Insurance

Naar: A. D.

17/02/2021

Madame, Monsieur,Nous vous confirmons la bonne réception de votre courriel, et vous en remercions.Depuis toujours, la satisfaction, le bien-être, la santé de nos clients et de nos équipes sont au cœur de nos préoccupations.Alors que le monde entier traverse une crise sanitaire sans précédent, nous avons renforcé l’ensemble de nos mesures, afin de de participer à l’endiguement du virus COVID 19.Nous suivons en temps réel l'évolution de l'épidémie et sommes très attentifs aux communications des autorités sanitaires nationales et internationales pour adapter en permanence nos mesures et adopter les bons comportements.L’application de ces mesures a pour objet de préserver la santé de tout un chacun, notamment celle des collaborateurs de notre groupe, à laquelle nous sommes éminemment attachés.Par conséquent, nous vous informons qu’au regard de ce qui précède, les délais de traitement de votre demande vont être nécessairement allongés.Toutefois et malgré le contexte actuel, nous tenons à vous préciser que, plus que jamais, nos équipes se mobilisent pour vous. Notre engagement auprès de vous est de tout mettre en œuvre pour continuer à vous délivrer la meilleure qualité de service possible.Enfin, nous vous rassurons également sur le fait que la date de réception de votre courriel est annotée à votre dossier, et fera foi dans le traitement de votre demande.Nous vous prions de bien vouloir nous excuser pour ce désagrément et vous remercions pour votre compréhension.Sincères salutations.

Celside Insurance

Naar: A. D.

24/02/2021

Mevrouw, We volgen uw claim op.Om uw verzoek te kunnen bestuderen, verzoeken wij u ons uw contactgegevens per e-mail te sturen naarafdelingkwaliteit@celside.com, alsmede eventuele bewijsstukken ter staving van uw claim.Wij zullen niet nalaten u een gedetailleerde retourzending te zenden zodra wij deze elementen hebben ontvangen.AFDELING KWALITEITContact:1 RUE CAMILLE CLAUDEL CS1014126104 ROMANSISÉRE - FRANKRIJKTelefoon:02808 79 52Mail:afdelingkwaliteit@celside.comVan maandag t/m vrijdag van 9u tot19uen zaterdag van9utot18uSFAM - handelende onder de naam Celside Insurance - Société par Action Simplifiée (vereenvoudigde vennootschap op aandelen) met een kapitaal van 20 000 000 Eur - 23/25 Avenue Kléber - 75116 Parijs - Frankrijk, geregistreerd in het Franse handelsregister RCS de PARIS onder n° 424 736 213, en ingeschreven als verzekeringsmakelaar bij ORIAS onder n° 10 053831www.celside.comDit bericht bevat vertrouwelijke informatie. Indien u niet de geadresseerde bent, vragen wij u vriendelijk om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen, dit bericht aan ons terug te zenden en vervolgens te vernietigen, zonder gebruik te maken van de inhoud, deze te communiceren, te verspreiden dan wel anderszins op te slaan of te kopieren, elektronisch of niet.De: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 17 février 2021 19:05À: Solution SFAM solution@sfam.euObjet: Klacht - onbekende domiciliering zonder toelating, volgens SFAM ben ik geen klant?! - (CPTBE01196751-62)


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