Terug

Onbehulpzaamheid

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: DIV

03/01/2020

Beste, Op 02/02/2020 had ik bij de DIV Alken om 9u55 een afpraak voor de inschrijving van een nummerplaat. Ik wou mijn speedpedelec inschrijven. Ik vond nergens duidelijk info over welke opeenvolgende stappen ik precies moest ondernemen om mijn speedpedelec in te schrijven. Op het telefoonnummer dat ik gevonden had, kon ik niemand bereiken. Via de (vrij onduidelijke) site had ik dan maar een afspraak gemaakt in de veronderstelling dat ze mij aan het loket zouden verderhelpen. Eenmaal aangekomen aan het loket werd ik al snel afgewimpeld omdat ik de afspraak 'verkeerd geboekt' had. Ik heb namelijk een geïmporteerde fiets en ik had een afspraak gemaakt voor een niet geïmporteerde fiets. De persoon aan dat loket was vrij, had tijd en kon mij gerust in enkele minuutjes verderhelpen. In plaats daarvan weigerder zij mij te helpen en zei dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken (volgende week). Gevolg, ik ben heel de voormiddag onderweg geweest voor niets. Ik heb mijn papieren daar achtergelaten in de hoop dat de dames achter het loket op een moment goesting en tijd krijgen om mijn papieren de te behandelen.

Berichten (1)

DIV

Naar: P. R.

20/04/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform