Terug

onbeantwoorde klachten bij activering en facturatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. W.

Naar: Orange

10/09/2023

Beste,Verschillenden niet nageleefde afspraken, onbekwame technicus en ten onrechte gefactureerde bedrag periode 16.08 - 21.08 (internet werkte niet - idem telefoonlijn). Geen telefoon van 11.08 tot 21082023, onbeleefde klantendienst medewerker

Berichten (1)

R. W.

Naar: Orange

27/09/2023

Orange handelt alles behalve klantvriendelijk. Niettegenstaande uw bedrijf 3 afspraken niet nakwam, waarvan 2 zonder enige verwittiging, en we 10 dagen zonder telefoon bleven, vindt u het niet nodig te reageren. U rekende ook ten onrechte 10 dagen abonnementsgeld aan (periode van 11 tot 21 augustus). in die periode hadden wij noch internet noch vaste telefoon. Ook beantwoordde u niet de 6 mails die ik u toezond, alsmede een schrijven gericht aan uw hoofdzetel. Ook kreeg ik geen enkele reactie op de klacht tegenover een van uw klantendienst medewerkers, die de verbinding verbrak met de woorden 'ik heb het u met handen en voeten uitgelegd'. Wat hij dan had uitgelegd heb ik niet kunnen vragen. Eén troost: na veel vallen en opstaan werkt het internet en onze telefoon goed sinds 21 augustus.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform