Terug

ONBEANTWOORDE EN ONOPGELOSTE KLACHTEN GSMOPGELOSTE KLACHTEN GSM

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Mega

26/05/2024

Beste, Ik weiger de in bijlage gevoegde GSM faktuur ! Er zijn al zoveel mails hierover verstuurd en zelfs op mijn laatste mail dd. 10 mei 2024 heb ik tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Na ontvangst van mijn eerste gsm faktuur was me telefonisch verzekerd dat ik wel degelijk recht had op de promotie GSM EERSTE 2 MAAND 1€/MAAND. Hierna 11 €/maand zijnde de lanceringscampagne -4€ en de korting bestaande klant -2€. Dit is me duidelijk telefonisch bevestigd.Omdat ik reeds uw eerste foutieve faktuur had ontvangen, werd me telefonisch aangeraden de foutieve aangerekende som van 13 € te betalen en er zou op mijn 2 de faktuur een rechtzetting volgen van 12 € in mindering dit zou dus betekenen dat ik deze maand een tegoed zou hebben van 11 €. Over deze werkwijze heb ik mijn ongenoegen geuit, doch er is me BELOOFD dat de rechzetting deze maand zou gebeuren, NIET DUS.In tegendeel, wederom krijg ik een aanrekening van 13€PLUS EXTRA KOSTEN LAATTIJDIGE BETALING 1E FAKTUUR(betaald op 10 mei 2024, onmiddellijk na eerste aanmaning, bewijs in bijlage). Ik aanvaard uw nieuwe faktuur DD. 26-05-2024 document nr. 1023002444 klant nr. MT00000993 VERVALDATUM 05-06-2024 te betalen :21 € NIET ! Zolang U mijn geen correcte fakturen en credietnotas bezorgd wordt er van mijn kant geen enkele betaling meer uitgevoerd. Tevens wens ik een schadevergoeding voor het langdurig aanslepen vooraleer dit in orde is. In bijlage mijn mail waarop ik tot op heden nog steeds geen enkele reactie heb ontvangen.

Berichten (4)

Mega

Naar: J. L.

27/05/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 27 mei 2024 10:34 CESTBeste mevrouw Lambrecht,We hebben jouw klacht via Testaankoop goed ontvangen.Ik heb de herinneringskost van Eur10 alsook de ontbrekende combinatiekorting van Eur2 in mindering gebracht op jouw volgende factuur. Deze factuur zal op 26/05/2024 worden opgestuurd. Het is helaas (nog) niet mogelijk op reeds opgemaakte facturen te annuleren en te corrigeren. In de toekomst zal dit wel mogelijk zijn maar zolang onze backoffice dit nog niet heeft gea¯mplementeerd, dienen we correcties op te lossen via de eerstvolgende factuur.Het komt er dus op neer dat jouw volgende factuur een bedrag van -Eur1 zal factureren: Eur17 (standaardprijs Flash) - Eur4 (lanceringspromo) - Eur2 (combinatiekorting huidige factuur) -Eur2 (ontbrekende combinatiekorting vorige factuur) - Eur10 (tegenboeking herinneringskost) = -Eur1.Je mag deze factuur dus afwachten en verrekenen met de huidige openstaande factuur van Eur21. Je kan dat het resterende bedrag van Eur20 (voor beide facturen samen) betalen, waarna alles is rechtgezet. De huidige factuur van Eur21 staat in de tussentijd on hold en moet dus niet worden betaald, je mag de volgende factuur eerst afwachten.Ik laat de interne dienst ook nakijken waarom de combinatiekorting op de huidige factuur opnieuw ontbreekt, zodat we er voor kunnen zorgen dat dit op de toekomstige facturen niet nogmaals voor problemen gaat zorgen.Alvast mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw geduld.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons ![](s:mega1.zendesk.com/attachments/token/dkHvtK0GKQ9yCeJYvq8eEZieY/?name=zendesk-launch-telco-NL.png)* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[G31M0L-15W1X]

J. L.

Naar: Mega

27/05/2024

Beste, Wederom begrijp ik uw berekening helemaal niet. Waarom moet het weer op zo'n ingewikkelde onbegrijpelijke manier gebeuren ? Er is me telefonisch BELOOFD dat er een rechtzetting zou gebeuren van 12 € op mijn eerste faktuur dd.260424 document nr. 1023001461 betaald bedrag op 100524 13€. Mijn nieuwe ontvangen, GEWEIGERDE faktuur dd.260524 document nr 1023002444 te betalen 21,00 € i.p.v. 1 € .VANWAAR HOE KOMT MET DE ONTBREKENDE KOMBINAITE KORTING IS ME EEN RAADSEL, DIT IS VAN TOEPASSING VANAF DE 3DE AFREKENING !!! EERSTE 2 MAANDEN WAREN AAN 1e/MAAND ! Ik kan me dan ook niet akkoord verklaren met uw oplossing. Fakturen opstellen kan Mega maar kredietnota's opstellen niet, dit zegt heel veel over de werking van Mega !

Mega

Naar: J. L.

28/05/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 28 mei 2024 10:44 CESTBeste mevrouw Lambrechts,We hebben jouw klacht via Test Aankoop goed ontvangen.Ik begrijp dat het voor jou frustrerend is om een volgende factuur te moeten afwachten alvorens je de aanpassingen kan zien. Dit is momenteel echter de enige werkwijze die ik kan hanteren om er voor te zorgen dat de herinneringskost kan worden verwijderd alsook de ontbrekende combinatiekorting kan worden toegepast. Mocht ik in staat zijn om de huidige factuur te corrigeren en jou een nieuwe te sturen, deed ik dat meteen. Helaas lukt dat momenteel (nog) niet, onze IT-dienst werkt aan een oplossing hiervoor. Zolang deze oplossing er nog niet is, dienen we fouten op facturen recht te zetten door een aanpassing uit te voeren op de eerstvolgende factuur. Mijn excuses voor dit ongemak.Wat het ontbreken van de combinatiekorting betreft: er loopt een aanvraag bij de interne dienst om dit na te kijken en op te lossen, aangezien het uiteraard niet de bedoeling is dat deze korting telkens ontbreekt op jouw facturen. Dit probleem wordt zo snel mogelijk opgelost.Zoals ik in mijn vorige mail reeds heb uitgelegd, dien je de huidig factuur van Eur21 niet te betalen en mag je wachten op de eerstvolgende factuur. Op deze factuur zal de onterecht aangerekende herinneringskost in mindering worden gebracht en wordt de ontbrekende combinatiekorting voor de huidige factuur toegekend. Mijn vorige mail legt in detail de berekening van de kosten op de toekomstige factuur uit.Nogmaals mijn excuses en bedankt voor jouw geduld.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons ![](s:mega1.zendesk.com/attachments/token/dkHvtK0GKQ9yCeJYvq8eEZieY/?name=zendesk-launch-telco-NL.png)* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[G31ZDX-JYV43]

J. L.

Naar: Mega

27/06/2024

Beste, woensdag 26 juni 2024 ontving ik mijn nieuwe afrekening gsm. (+correcties vorige fakturen) Tot mijn grote spijt kan ik me wederom niet akkoord verklaren met te betalen bedrag van 1€ voor 06 juli 2024. Voor de zoveelste keer mijn 2 eerste aanrekeningen hadden slechts 1€/maand mogen bedragen hierna 11€/maand dit betekent aldus dat mijn totaal te betalen bedrag voor de 3 maanden 1€+1€+11€ = 13€ voor 3 maanden. Op 10 mei 2024 heb ik reeds 13 € betaald. Als ik nu 1€ moet betalen kom ik op 14€ voor 3 maand. Hiermede ga ik niet akkoord. Hopelijk begrijpt u mijn uitleg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform