- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 28 mei 2024 10:44 CESTBeste mevrouw Lambrechts,We hebben jouw klacht via Test Aankoop goed ontvangen.Ik begrijp dat het voor jou frustrerend is om een volgende factuur te moeten afwachten alvorens je de aanpassingen kan zien. Dit is momenteel echter de enige werkwijze die ik kan hanteren om er voor te zorgen dat de herinneringskost kan worden verwijderd alsook de ontbrekende combinatiekorting kan worden toegepast. Mocht ik in staat zijn om de huidige factuur te corrigeren en jou een nieuwe te sturen, deed ik dat meteen. Helaas lukt dat momenteel (nog) niet, onze IT-dienst werkt aan een oplossing hiervoor. Zolang deze oplossing er nog niet is, dienen we fouten op facturen recht te zetten door een aanpassing uit te voeren op de eerstvolgende factuur. Mijn excuses voor dit ongemak.Wat het ontbreken van de combinatiekorting betreft: er loopt een aanvraag bij de interne dienst om dit na te kijken en op te lossen, aangezien het uiteraard niet de bedoeling is dat deze korting telkens ontbreekt op jouw facturen. Dit probleem wordt zo snel mogelijk opgelost.Zoals ik in mijn vorige mail reeds heb uitgelegd, dien je de huidig factuur van Eur21 niet te betalen en mag je wachten op de eerstvolgende factuur. Op deze factuur zal de onterecht aangerekende herinneringskost in mindering worden gebracht en wordt de ontbrekende combinatiekorting voor de huidige factuur toegekend. Mijn vorige mail legt in detail de berekening van de kosten op de toekomstige factuur uit.Nogmaals mijn excuses en bedankt voor jouw geduld.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JorisKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons * * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[G31ZDX-JYV43]