Op 28/04 hebben we bij Winsol 2 zonneluifels besteld, deze gingen op 08/06 geleverd en geplaatst worden. De plaatsingsdienst vertelde me dat ze slechts één luifel konden ophangen omdat ze voor de 2de luifel een verkeerde bevestigingsplaat meegekregen hadden en deze niet veilig chemisch konden verankeren in de muur.De reeds opgehangen luifel moest nog verder afgeregeld worden en de windbeveiliging was hiervan ook nog niet bevestigd. Ook de afwerking van deze luifel was niet in orde. De kast staat zowel links en rechts schuin en staat zelfs op de linkerkant open !!Nu ja na veel keer bellen ban ik eindelijk binnengeraakt bij Winsol waar ze me direct doorverwezen met een gsm nummer van iemand op de planning.Na een week te bellen en inspreken op voicemail dan toch iemand aan de lijn gekregen en deze wist me te vertellen dat de bevestigingsplaat de begin de week erop binnen ging zijn, waar ze me gingen contacteren om een plaatsingsdatum vast te stellen.Na 2 weken wachten hebben we via e-mails en bellen toch een afspraak kunnen maken via telefoon voor 08/07.Op deze dag komen ze inderdaad opdagen, maar blijkt al snel dat ze niets konden doen om dat ze een verkeerde bevestigingsplaat meehadden. (één van 10 cm i.p.v. 1 meter die oorspronkelijk verscheidene keren gecommuniceerd werd ,ook via e-mail)Terug onmiddellijk contact opgenomen met de vraag deze op 17/07 af te werken.Tot op heden hadden we nog niets gehoord tot gisteren 22/07 kregen we de slotfactuur in de bus. Trouwens te betalen tegen 22/07. Waarop ze dan nog eens de datum van 08/07 zetten dat ze alles uitgevoerd hebben.Ik weiger deze dan ook te betalen tot alles geplaatst en afgewerkt is zoals het moet .Facturen zenden bij Winsol lukt veel beter dan hun communicatie naar de klanten toe. We hebben tot op heden nog geen enkel antwoord gekregen op onze verzonden e-mails.Geld primeert dan ook bij Winsol boven de klantvriendelijkheid, service, goede reclame,…