Terug

Onafgewerkte geleverde nieuwe auto

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: Toyota Belgium

08/03/2023

Beste,Ik heb een Proace City Verso Passenger LWB 1.2L Petrol 8AT MPV LHD gekocht, maar voldoet nog niet aan de verkoopsvoorwaarde.Bij de specificatie van onze auto staat dat deze een Android auto functie bevat.Android auto werkt niet, volgens onze verdeler heeft Toyota hier geen licentie voor!De applicatie “My Toyota” is ook niet volledig bruikbaar wegens incompatibiliteit met de onze auto!Hierdoor kan je dan het GPS systeem van de auto niet volledig benutten.De geïnstalleerde Dash Cam zou een botsing moeten detecteren, dit doet hij echter niet.De Webasto is ook nog niet functionerende, onze verdeler is nog aan het uitzoeken hoe dit geïnstalleerd moet worden.Onze auto is besteld op 16/01/2023 en zou geleverd worden op 31/08/2022 maar dat werd een paar keer uitgesteld, op 24/01/23 hebben wij de wagen onafgewerkt in ontvangst mogen nemen, tot heden zijn we nog bezig om alles in orde te krijgen.Hierdoor hebben wij 2 maande zonder auto gezeten.Onze verdeler is vriendelijk maar na veel tijd in te besteden mailen telefoneren langsgaan.... is het helaas nog niet opgelost.Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform