Ik ben een zeer goede klant van Farmaline, als werkende moeder van 2 kids bestel ik bijna wekelijks voor een serieus bedrag bij hen. Ik vind het handig dat ik eender wanneer kan bestellen en dit dan tot bij mij thuis gebracht wordt. Dat dit soms iets langer duurt, neem ik er graag bij. Ik houd er ook rekening mee bij de bestelling en bestel goed op tijd.Zo ook op 01/06 en 03/06. Aangezien wij op 12/06 naar het buitenland vertrekken, heb ik ruim op tijd, 2 weken, mijn bestellingen geplaatst, voor een totaal bedrag van 248 EUR.De melding die erop kwamOpgelet: wij merken een onvoorziene verhoogde vraag op en zien vertragingen optreden bij onze logistieke partners en bij onszelf. We doen er alles aan om een eventuele vertraagde levering te beperken tot 1 - 3 dagen.schrok me geenszins af, in het verleden is dit nog geweest en dan viel het al bij al nog mee...Jammer genoeg kan ik dit vandaag niet zeggen. Ik heb al 3 mails gestuurd, zonder enige reactie. Ik heb zonet telefonisch contact gehad, en behalve begrip en een tegoed van 10 euro kon deze persoon niets voor mij betekenen. Blijkbaar loopt het echt wel volledig fout in hun magazijn? Dit maakt mijn zaak natuurlijk niet, en evident lost dit mijn probleem niet op !Wat ik dan al helemaal niet begrijp, is dat er nog steeds mails verstuurd worden met kortingen, en als je op bestellen drukt wordt er beloofd dat er vrijdag zou geleverd worden?!? Kunnen nieuwe leveringen dan sneller geleverd worden dan bestellingen die reeds langere tijd werden gedaan? Last in, first out? Dat zou wel echt de wereld op zijn kop zijn...En dan durft Farmaline mij nog mails sturen met de titel 'uw mening is geld waard!' Ik heb hen per mail mijn mening bezorgd, ik kan de huidige gang van zaken echt niet appreciëren. De enige optie die ze me kunnen aanbieden is het pakket weigeren, of alles bij mijn terugkeer terugsturen. Dit kan toch ook niet de bedoeling zijn?Ik wens nog steeds uiterlijk vrijdag mijn 2 reeds lang geleden geplaatste bestellingen te ontvangen. Een latere levering zou nutteloos zijn, want dan ben ik vertrokken naar het buitenland en ben ik ik alle bestelde producten in de apotheek moeten gaan kopen. De leveringen zouden dan dus niet meer nodig zijn. Minstens dient hier een passende schadevergoeding voorzien te worden.Dank voor uw tussenkomst.