Terug

Onaanvaardbare reactie op eerdere klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Testaankoop

26/02/2025

Geachte, Ik ben uiterst teleurgesteld over uw reactie op mijn eerdere klacht. Niet alleen werd er geen enkele inhoudelijke reactie gegeven op mijn bezwaren, maar u kondigt bovendien aan dat er opnieuw een bedrag van €11,98 van mijn rekening zal worden afgeschreven. Dit is volkomen onaanvaardbaar. Ik herhaal mijn eis: 1. De onmiddellijke terugbetaling van de reeds afgeschreven €12. 2. De stopzetting van mijn lidmaatschap met onmiddellijke ingang, niet pas op 01/04/2025. 3. De annulering van de aangekondigde afschrijving van €11,98. 4. Mijn code voor mijn welkomstcadeau en een duidelijke verklaring waarom ik nooit de code heb ontvangen. Mocht deze kwestie niet naar behoren worden opgelost, behoud ik mij het recht voor verdere stappen te ondernemen, inclusief een klacht bij de consumentenombudsdienst en de bank om verdere incasso's te blokkeren. Ik verwacht een onmiddellijke en correcte oplossing en een schriftelijke bevestiging dat bovenstaande punten worden uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Jorben De Jonghe

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: J. D.

27/02/2025

Beste Jorben, Hartelijk dank voor je bericht. We hebben het doorgestuurd naar de verantwoordelijke van onze afdeling, zodat de afhandeling van je dossier kan worden nagekeken. We nemen zo snel mogelijk opnieuw contact met je op. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform