Geachte,
Ik ben uiterst teleurgesteld over uw reactie op mijn eerdere klacht. Niet alleen werd er geen enkele inhoudelijke reactie gegeven op mijn bezwaren, maar u kondigt bovendien aan dat er opnieuw een bedrag van €11,98 van mijn rekening zal worden afgeschreven. Dit is volkomen onaanvaardbaar.
Ik herhaal mijn eis:
1. De onmiddellijke terugbetaling van de reeds afgeschreven €12.
2. De stopzetting van mijn lidmaatschap met onmiddellijke ingang, niet pas op 01/04/2025.
3. De annulering van de aangekondigde afschrijving van €11,98.
4. Mijn code voor mijn welkomstcadeau en een duidelijke verklaring waarom ik nooit de code heb ontvangen.
Mocht deze kwestie niet naar behoren worden opgelost, behoud ik mij het recht voor verdere stappen te ondernemen, inclusief een klacht bij de consumentenombudsdienst en de bank om verdere incasso's te blokkeren.
Ik verwacht een onmiddellijke en correcte oplossing en een schriftelijke bevestiging dat bovenstaande punten worden uitgevoerd.
Met vriendelijke groet,
Jorben De Jonghe