Terug

onaangekondigde prijsstijging autoverzekering 2de jaar op rij

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: YUZZU

04/12/2025

Beste, het is nu twee jaar op rij dat mijn autoverzekering stijgt zonder voorafgaande aankondiging. vorig jaar bedraagde dit amper 23 euro en dit jaar meer dan 100 euro, (zonder ongevallen of schade en bonusmalus 0 ) ik heb al verschillende mails gestuurd naar Yuzzu en de enige uitleg die we krijgen is elke keer dezelfde, lonen die stijgen, meer kosten, meer schadegevallen....Het leven word voor iedereen duurder volledig mee akkoord, maar dit gaat te ver, ze doen zich steeds voor als de goedkoopste en slaan elk jaar hun polissen op, zonder de klanten hiervan op de hoogte te stellen. Ik dacht toch dat er een wet was dat ze verplicht zijn om hun klanten op de hoogte te stellen bij prijswijzigingen? Wat kan ik als klant hieraan doen? ik heb de factuur van vorig jaar en de factuur van dit jaar ge-upload. mvg Kristie Verelst

Berichten (1)

YUZZU

Naar: K. V.

08/12/2025

Beste klant, Wij hebben kennisgenomen van je klacht en danken je dat je de tijd hebt genomen om ons hierover te informeren. Om de veiligheid van je persoonlijke gegevens te waarborgen, ontvang je van ons een gedetailleerd antwoord op jouw verzoek per e-mail. We nodigen je uit om de komende dagen je mailbox zeker goed in de gaten te houden. Als je nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via e-mail. Ons team staat klaar om je te helpen en een oplossing te vinden die is afgestemd op jouw situatie. Met vriendelijke groeten, Yuzzu Havenlaan 86C bus 117, 1000 Brussel Internal


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform