Terug

Onaangekondigde, onterechte extra kosten aangerekend door Wex Europe Services

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Wex Europe Services

22/01/2020

Beste,Eind 2017 opende ik met succes een account bij Wex Europe Services. Ik gebruikte hun diensten zonder problemen tot midden 2019. Plots werd er elke maand €17 (ex. btw) extra aangerekend aan administratiekosten. Na heel wat opzoekwerk, ontdekte ik dat men op 1 juli 2019 nieuwe voorwaarden had doorgevoerd waardoor kleine accounts (met een verbruik <300L/maand) €17 per maand zullen betalen aan administratiekosten. Er werd niets gewaarschuwd, er is geen enkele manier om mijn account op te zeggen en mijn aangetekend schrijven werd geretourneerd.De tweede beste oplossing dan maar: het blokkeren van de tankkaart.Dit leek goed te gaan, tot ik vandaag (22/1/2020) een factuur krijg voor Eco Miles een nieuw 'programma' waarmee je zogezegd je CO2-uitstoot kan verlagen: zij rekenen €1,5/maand (ex. btw) aan per tankkaart en planten bomen.Ik gebruik mijn tankkaart echter niet meer gezien ik ze geblokkeerd heb! Ik hoef dus ook zeker geen Eco Miles te betalen.€1,5 is uiteraard niet veel, maar dit doen ze bij hun meer dan 1 000 000 gebruikers, dat telt op.De administratiekosten zijn mij 3 maal aangerekend: €51 (excl. btw), de Eco-Miles voorlopig 1x: €1,5.Ik eis dit bedrag terug, en vooral: stop mijn account! Ik gebruik jullie services NIET meer!Groeten,Pieter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform