Terug

Onaangekondigde administratiekosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Wex Europe Services

17/01/2020

Beste, Laatst heb ik 2 facturen gekregen met administratiekosten. Na een mailtje te sturen krijg ik antwoord dat dit is voor accounts die minder dan 300L brandstof afnemen, bij deze mail zat en kostentabel waarop ik ook kon lezen dat deze “regel” van toepassing is sinds 1/7/2019. Nu is hier NOOIT een waarschuwing, bericht, mail of dergelijke van gekomen dat dit in werking ging. Dit vind ik niet kunnen, dit was 2x 25€, als jullie dit bij nog 100 klanten doen (of meer) is dat makkelijk veel geld verdiend.) Ook heb ik al enkele keren gemaild met de vraag of uitleg waarom ik hier niets van wist of een vergoeding kan krijgen. Ik heb dan ook per direct mijn tankkaart stopgezet omdat ik ook niet meer in mijn huidig tankstation kon tanken met de kaart, waardoor ik ook niet aan 300L kwam.Ik heb al enkele keren gemaild. Maar 2x een standaardmailtje terug gekregen, waardoor ik het nu via deze weg moet doen.Hopelijk nu wat meer reactie.. Mvg Stijn.

Berichten (1)

Wex Europe Services

Naar: S. D.

29/01/2020

Geachte heer,dank u voor uw e-mail.Mijn excuses hiervoor, maar alle vergoedingen zijn genoemd op onze websitewaarvan ik de mink met u deel.s:www.wexeuropeservices.com/nl-be/kostentabel/Daarom is restitutie niet mogelijk.dank u.Cordialement, Met vriendelijke groet,*Preshna Mungur**Customer Service Advisor - Benelux**WEX EUROPE SERVICES*Postbus 200, 2060 AntwerpenTel: 0800 94918 Maandag t/m Vrijdag van 9:00 tot 17:00/ Lundi au Vendredi de 09h00 à 17h00*Graag informeren wij u ook over ons Track and Trace systeem die u demogelijkheid geeft uw voertuig direct te volgen in heel Europa, ritten vangewenste voertuigen herbekijken en een nauwkeurige brandstofefficinenteanalyse. Wenst u vrijblijvend meer informatie, reageer dan op deze emailmet uw telefoonummer of email adres!**Nous vous informons de notre outil Track and Trace en ligne qui vous donnela possibilité de suivre directement en instantané le véhicule dans toutel'Europe, vous pouvez re-visualisé les trajets parcourus par vos chauffeurset également avoir accès à un système qui vous permet d'évaluer la conduitedu conducteur. Si vous voulez de plus amples informations n'hésitez pas ànous contacter avec votre numéro de téléphone ou votre adresse mail.*On Fri, 17 Jan 2020 at 12:54,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform