Terug

On te recht uitgeschreven retributie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: OPC Optimal parking Control

04/02/2025

Geachte mevrouw/heer, In de periode van 2/12/2024 t.e.m. 6/12/2024 parkeerde ik voor mijn woning te Wetteren met een vervangwagen, aangezien mijn wagen in de garage was voor een herstelling. Mijn wagen met nummer 1XQV367 is in het bezit van een geldige digitale bewonerskaart. Ik stel echter vast dat de Wetterse OPC diensten mij slechts 1 boete van deze periode willen kwijtschelden, terwijl er 3 boetes werden uitgeschreven. Ik was echter niet op de hoogte (sinds het nieuwe parkeerbeleid in 2024), dat er voor zo een korte periode een nummerplaatwijziging moet worden doorgegeven. Ik dacht dat het formulier in bijlage voldoende zou zijn dat aangeeft dat ik die dagen met de vervangauto voor mijn deur stond geparkeerd. Daarom verzoek ik u ook de 2 andere boetes kwijt te schelden. Aangezien het hier niet gaat over slechte wil of over een andere periode en enkel over een administratieve onwetendheid. Met vriendelijke groeten, Ellen Roelandt Bijlage: - document van de vervangwagen

Bemiddeling door Testaankoop 12 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform