Terug

On gevraagt een pakje aangekregen en moeten betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: My Collections bv

02/04/2020

Hallo,Ik krijg ongevraagt een pakketje aan van my collections. Hier heb ik niet omgevraagt?! Is al de 2de keer dat dit gebeurd ik betaal het niet. Jullie sturen naar de gerechtsdeurwaarder en daar krijgen we ook een brief van. Stuur gewoon een envelope en ik stuur het terug!! Ik ben het beu dat jullie dit doen!

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: S. B.

02/04/2020

Geachte,Wat vervelend dat u ongevraagd een pakket heeft ontvangen, wij zullen dan ook per direct actie ondernemen om na te gaan waarom er een pakket naar uw adres is verzonden.Uiteraard behoeft u niet te betalen voor iets wat u nooit heeft besteld. U kunt het pakket dan ook kosteloos behouden. Wij hebben inmiddels per direct alles beeindigd en uw gegevens uit ons systeem verwijderd.Onze excuses voor deze vervelende gang van zaken (ook voor ons is dit erg vervelend) en wij hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,My CollectionsKlantenservice VlaanderenMy CollectionsBpost EMC - My Collections bvPostbusBoa®te postale 9657Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C1830 MACHELENT:02/899.20.65E:info@mycollections.beIBAN:BE85363105668406Ondernemingsnummer: 0507.989.196 www.mycollections.bewww.mycollections.nlwww.mycollections.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform