Beste,Ik wil overschakelen van business Wigo anar particulier One for 5.16/1: Ik heb zelf online proberen te veranderen, dit ging niet omdat ik dezelfde nummers wil behouden. Dan heb ik gebeld 6min + 12min voor de aanvraag en alles doorgegeven.18/1: Er is nog niets aangepast, ik ontvang dus een foutieve maandelijkse afrekening30/1: Geen update ontvangen, gebeld 3min en opnieuw alles doorgegeven, bevestigingen per mail ontvangen, hierin zat een fout dus opnieuw gebeld 6min voor aanpassing 6/2: Geen update ontvangen of aangepast, gebeld 16 min en opnieuw hele bestelling doorgegeven want vorige bestelling was in error gegaan, alle doorgegeven info was uit dossier 9/2: Geen update ontvangen of aangepast, opnieuw gebeld 11 minuten, alles zou maandag 12/02 of dinsdag 13/02 in orde zijn.Ik mankeer 3 simkaarten dus zit buiten de administratie die niet in orde geraakt ook in panne momenteel. Daarnaast heb ik op 18/1 teveel betaald en zal dit op 18/2 opnieuw gebeuren, als tegen dan de omschakeling niet gebeurd is.