Terug

Omzetting van business account naar particulier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Telenet

14/02/2024

Beste,Ik wil overschakelen van business Wigo anar particulier One for 5.16/1: Ik heb zelf online proberen te veranderen, dit ging niet omdat ik dezelfde nummers wil behouden. Dan heb ik gebeld 6min + 12min voor de aanvraag en alles doorgegeven.18/1: Er is nog niets aangepast, ik ontvang dus een foutieve maandelijkse afrekening30/1: Geen update ontvangen, gebeld 3min en opnieuw alles doorgegeven, bevestigingen per mail ontvangen, hierin zat een fout dus opnieuw gebeld 6min voor aanpassing 6/2: Geen update ontvangen of aangepast, gebeld 16 min en opnieuw hele bestelling doorgegeven want vorige bestelling was in error gegaan, alle doorgegeven info was uit dossier 9/2: Geen update ontvangen of aangepast, opnieuw gebeld 11 minuten, alles zou maandag 12/02 of dinsdag 13/02 in orde zijn.Ik mankeer 3 simkaarten dus zit buiten de administratie die niet in orde geraakt ook in panne momenteel. Daarnaast heb ik op 18/1 teveel betaald en zal dit op 18/2 opnieuw gebeuren, als tegen dan de omschakeling niet gebeurd is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform