Terug

Omwille van ziekte geannuleerde vlucht na 1 jaar niet terugbetaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. H.

Naar: BOOKING.COM

30/08/2023

Wij annuleerden in juli 2022, meer dan een maand voor vertrek, vier vluchten naar New York omdat mijn man een behandeling moest ondergaan voor een zware ziekte. Ik annuleerde de vlucht bij United Airlines omdat ik pas dan een refund kon aanvragen. De refund moest echter aangevraagd worden via het ‘reisbureau’, i.e. Booking.com. Booking vulde de nodige documenten in om bij UA de refund aan te vragen. Sinds september 22 zouden ze ons elke maand een update sturen van ons dossier. Reeds in oktober ontvingen we geen nieuws meer. Ik informeerde me zelf bij UA om te checken of de refund reeds gebeurd was. Dit werd me per mail door hen bevestigd. Ik belde daarop nog een aantal keer naar booking met de vraag wanneer ze het geld naar ons zouden doorstorten. De persoon van de helpdesk heeft hoogdringendheid toegevoegd aan het dossier maar ondertussen geen nieuws. Kan testaankoop tussenkomen om ervoor te zorgen dat Booking het geld dat Universal Airlines betaalde, eindelijk terugstort aan ons? Het gaat om meer dan €2400 dus een groot bedrag.

Berichten (2)

BOOKING.COM

Naar: V. H.

30/08/2023

Bonjour, Malheureusement, votre question n'est pas enregistrée chez nous.Pour pouvoir vous aider et offrir à tous nos clients un bon service, nous avons recours à un formulaire de contact. Celui-ci se trouve sous l'onglet « AssistanceContactez-nous » sur notre site Internet.Les questions les plus fréquemment posées et leurs réponses se trouvent en effet sous l'onglet Foire aux questions et nous espérons que vous obtiendrez ainsi directement la réponse à votre question. Si tel n'est pas le cas, nous vous prions de remplir le formulaire de contact et nous vous recontacterons dès que possible.Nous nous ferons un plaisir de vous aider. Cordialement, Gotogate partenaire de Booking.com

BOOKING.COM

Naar: V. H.

30/08/2023

Bonjour, Malheureusement, votre question n'est pas enregistrée chez nous.Pour pouvoir vous aider et offrir à tous nos clients un bon service, nous avons recours à un formulaire de contact. Celui-ci se trouve sous l'onglet « AssistanceContactez-nous » sur notre site Internet.Les questions les plus fréquemment posées et leurs réponses se trouvent en effet sous l'onglet Foire aux questions et nous espérons que vous obtiendrez ainsi directement la réponse à votre question. Si tel n'est pas le cas, nous vous prions de remplir le formulaire de contact et nous vous recontacterons dès que possible.Nous nous ferons un plaisir de vous aider. Cordialement, Gotogate partenaire de Booking.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform