Terug

omvormer voor zonnepanelen stuk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. K.

Naar: Engie

08/11/2022

Beste Engie, omdat wij vertrouwen hadden in uw firma hebben wij via u zonnepanelen laten plaatsen op 31-07-2019 door Sungevity telcom BE Meys Leo referentie SO900193605omvormer Omniksol 3k-TL2-BE met 10 jaar garantie!sinds 07 oktober 2022 heb ik al op alle mogelijke manieren contact opgenomen met Sungevity en die houden ons aan het lijntje met ticketnummers maar we worden niet geholpen nu krijg ik een email dat de omvormer zou stuk zijn Bedankt voor uw reactie en ik begrijp dat dit een heel erg nare situatie is voor u. Zojuist heb ik met de leverancier gesproken en zijn wij tot de conclusie gekomen dat uw omvormer defect is. Van de leverancier heb ik vernomen dat er helemaal geen vervangende Omnik omvormers meer beschikbaar zijn. Wij kunnen u op dit moment niet van een vervangende Omnik omvormer voorzien. Uiteraard valt uw omvormer nog wel onder de garantie en kunnen wij u de onderstaande optie aanbieden. Optie 1Uw huidige omvormer wordt opgehaald door onze installateur en opgestuurd naar de leverancier om gerepareerd te worden. Uw omvormer wordt in het magazijn gerepareerd en vervolgens weer terug gestuurd naar onze installateur. Dan wordt er een nieuwe afspraak met u gemaakt om de omvormer weer bij u te installeren. Houdt u er rekening mee dat deze opties meer dan 2 maanden kan duren voordat u weer een werkende omvormer heeft. U kunt u er ook voor kiezen om uw huidige omvormer te upgraden met een compleet nieuwe Solis omvormer. Meer informatie hierover vindt u terug bij de onderstaande optie 2. Optie 2Wij kunnen u een vervangende Solis omvormer met een mooie korting aanbieden. Mocht u voor deze optie kiezen zal ik de exacte prijs voor u opvragen. U betaald alleen voor de nieuwe omvormer en betaald geen installatie kosten. Ook een voordeel is dat het een compleet nieuwe omvormer is waar weer opnieuw 10 jaar productie garantie op zit, tevens is het een nieuw product waardoor de kans op nieuw probleem zeer klein is. Ook is de levertijd minder lang dan bij de eerste optie. De nieuwe Solis omvormer zou binnen ongeveer 3 weken bezorgd kunnen worden en hierdoor zou u minder productie verlies hebben. Ik hoor graag waar u voorkeur naar uit gaat en mocht u nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact met mij opnemen. Met vriendelijke groeten, Sungevity Jolette // Customer Service Tel. 03 - 808 64 80 men antwoord zelfs niet op onze vraag hoeveel ons doit zou kosten , terwijl we recht hebben vooreerst op een vervanging ,die ze niet voorradig hebben , of vervanging door een nieuwe! ondertussen krijg ik regelmatig stroompannes en zitten wij hier in de kou!daarbij moet ik nu dure stroom betalen terwijl ik die ganse investering gedaan heb in zonnepanelen en verlang ik een tegemoetkoming hiervoor en een levering van een nieuwe omvormer.hopende op een antwoord van u verblijf ik,met beleefde groeten,LKmarc.leenders45@gmail.com

Berichten (2)

Engie

Naar: L. K.

17/11/2022

Beste mevrouw Kemps,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 8 november 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.beof via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: L. K.

23/11/2022

Beste mevrouw Kemps,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform