Terug

Omschakeling analoge meter naar digitale

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: FLUVIUS

30/01/2021

BesteOp 8 januari 2021 heeft Fluvius mijn analoge meter omgeschakeld naar een digitale.Een week later verneem ik via de media dat er via digitale meters geen terugdraaiende meter meer mogelijk is, ondanks ik dit voor de omschakeling had bekeken dat dit voor 15 jaar mogelijk zou zijn.Mijn klacht naar Fluvius is devolgende- Verstrekken van verkeerde informatie: Initieel moesten alle eigenaars van zonnepanelen een digitale meter hebben voor het eind van 2024Aangezien mijn installatie is van 2009 maakte de 15 jaar terugdraaiende teller geen verschil- 15 jaar terugdraaiende teller komt te vervallen: Klant hiervan niet geïnformeerd via brief of andere communicatie- Verkeerde informatie aan eindgebruiker Ook geen tijd om huidig contract opnieuw te bekijken (dag tarief of dag en nachttarief)- Eerst komen alle nieuwe installaties van zonnepanelen aan bod: Ik heb weet van nieuw geïnstalleerde zonnepanelen in het jaar 2020 die nog steeds een analoge meter hebben ==> Ik voel mij dus opgelicht - Compensatie regeling voorgesteld door regering: Aangezien mijn installatie van 2009 is kom ik hier niet voor in aanmerking- Verlenging van eindtermijn omschakeling naar het jaar 2029: Zo had ik nog langer kunnen genieten van terugdraaiende teller- Zonnepaneeleigenaars niet meer als prioriteit voor omschakelingDus pure discriminatie en oplichtingIk eis een schadevergoeding tot ik terug mijn oude meters terug krijg en deze discriminatie stopt!!!

Berichten (3)

J. K.

Naar: FLUVIUS

16/02/2021

GeachteTot op heden heb ik nog geen antwoord en oplossing gekregen.Al de huidige oplossing zijn voor mij niet van toepassing, dus nog meer discriminatie.Wat is de status?MvgKlinck Joris

J. K.

Naar: FLUVIUS

16/03/2021

Geachte,Graag het dossiernummer van mijn klacht waarop ik tot op heden na 43 dagen geen reactie heb gekregen. Buiten de discriminatie komt er nalatigheid bij.Ik hoop spoedig een antwoord te ontvangen.MvgKlinck

J. K.

Naar: FLUVIUS

16/03/2021

Geachte,Graag het dossiernummer van mijn klacht waarop ik tot op heden na 43 dagen geen reactie heb gekregen. Buiten de discriminatie komt er nalatigheid bij.Ik hoop spoedig een antwoord te ontvangen.MvgKlinck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform