Beste partner,
Graag neem ik de klacht van mevrouw Katrien De Sutter namens het management in behandeling. Het spijt me oprecht dat zij een korting heeft misgelopen op onze website en dat dit alles nu extra gedoe oplevert.
Terugbetaling is onderweg
Eerst het goede nieuws: ik zag dat de terugbetaling van haar oorspronkelijke order al klaarstond om teruggestort te worden, maar dat dit nog niet was uitgevoerd. Ik heb dit bedrag alvast handmatig teruggestort naar het rekeningnummer waarmee betaald werd. Dit bedrag zou dus binnen een drietal werkdagen weer op haar rekening moeten staan, afhankelijk van de verwerkingstijd van de banken.
Over de korting op de nieuwe aankoop
Wat betreft een extra korting op een nieuwe aankoop, kunnen wij hier helaas geen toegevingen in doen. Ik wil graag uitleggen waarom.
De korting die geldig was, was een actie die op het moment van de aankoop gold. Hoewel we begrijpen dat de laptop teruggestuurd moest worden, kon de klant de nieuwe order alvast plaatsen met de gunstige kortingen. Wij hadden het aankoopbedrag van de teruggestuurde laptop dan kunnen verrekenen met de nieuwe aankoop.
Omdat de nieuwe aankoop ondertussen nog niet gedaan is, kunnen we de korting van die eerdere actie niet meer toepassen.
Het spijt me als dit niet de reactie is waarop de klant had gehoopt. Als je toch nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Jana van Coolblue
Backoffice Medewerker
Alles voor een glimlach
Coolblue.be
Borsbeeksebrug 28
2600 Berchem
E-mail:
klantenservice@coolblue.be
Tel: 03 808 27 00
On September 26, 2025 at 11:01 :AM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote: