Beste,
Augustus 2023 heb ik bij vanden borre een diepvries aangekocht van het merk BEKO.
Na enkele maanden begaf de diepvries het en aangezien dit nog binnen de garantie viel lieten wij dit ook weten aan vanden borre ( zij verwezen ons door naar hersteldienst beko). Zogezegd zo gedaan, Het nam bijna meer dan 2 maanden de tijd om überhaupt een afspraak te krijgen, eens de technieker langs kwam gaf hij gelijk aan dat er een technische probleem aanwezig was waardoor de diepvries niet valt te herstellen.
Wij kregen te horen dat wij een nieuwe diepvries gingen krijgen of ons geld.
Na meerdere mail wisselingen en telefoontjes ( zie bijlage), zijn wij tot conclusie gekomen om ons geld terug te krijgen omdat er geen ruil mogelijk was (vergelijking met prijzen van de concurrentie). De diepvries is al opgehaald op 26/10/2024, wij zijn nu midden november 2024 en geen gehoor van vanden borre klantendienst?
Diepvries is weg geld is weg en nu worden van de ene kast gestuurd naar het andere kastje. Letterlijk met onze handen in onze haren zitten wij.
We willen zo snel mogelijk ons geld terug om dit volledig ook af te sluiten.