Terug

Omruiling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

T. H.

Naar: VANDEN BORRE

14/11/2024

Beste, Augustus 2023 heb ik bij vanden borre een diepvries aangekocht van het merk BEKO. Na enkele maanden begaf de diepvries het en aangezien dit nog binnen de garantie viel lieten wij dit ook weten aan vanden borre ( zij verwezen ons door naar hersteldienst beko). Zogezegd zo gedaan, Het nam bijna meer dan 2 maanden de tijd om überhaupt een afspraak te krijgen, eens de technieker langs kwam gaf hij gelijk aan dat er een technische probleem aanwezig was waardoor de diepvries niet valt te herstellen. Wij kregen te horen dat wij een nieuwe diepvries gingen krijgen of ons geld. Na meerdere mail wisselingen en telefoontjes ( zie bijlage), zijn wij tot conclusie gekomen om ons geld terug te krijgen omdat er geen ruil mogelijk was (vergelijking met prijzen van de concurrentie). De diepvries is al opgehaald op 26/10/2024, wij zijn nu midden november 2024 en geen gehoor van vanden borre klantendienst? Diepvries is weg geld is weg en nu worden van de ene kast gestuurd naar het andere kastje. Letterlijk met onze handen in onze haren zitten wij. We willen zo snel mogelijk ons geld terug om dit volledig ook af te sluiten.

Berichten (4)

VANDEN BORRE

Naar: T. H.

18/11/2024

Dominique (Vanden Borre) 18 nov 2024 09:37 CET Geachte, We bieden je hierbij onze verontschuldigingen aan voor de geleden ongemakken. Gelieve mij het rekeningnummer te laten weten waarop we het bedrag van 699 € kunnen terugbetalen. Met vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 14 nov 2024 15:00 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X544K6-N4NXR]

T. H.

Naar: VANDEN BORRE

18/11/2024

Beste Dominque, Rekeningnummer BE97 9731 8396 2049 als ik mij niet vergis was het bedrag 718 euro. Best even bellen met de manager van Wilrijk om dubbel te checken. Met vriendelijke groeten, Tahar Hamdaoui

VANDEN BORRE

Naar: T. H.

22/11/2024

Hallo Klachten, Heb je al de kans gehad om de laatste e-mail van onze klantendienst te bekijken? Ons team verwacht nog wat extra informatie om je verder te kunnen helpen. Zou je deze e-mail willen beantwoorden met de gevraagde informatie? Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Dominique (Vanden Borre) 18 nov 2024 09:37 CET Geachte, We bieden je hierbij onze verontschuldigingen aan voor de geleden ongemakken. Gelieve mij het rekeningnummer te laten weten waarop we het bedrag van 699 € kunnen terugbetalen. Met vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 14 nov 2024 15:00 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X544K6-N4NXR]

VANDEN BORRE

Naar: T. H.

22/11/2024

Dominique (Vanden Borre) 22 nov 2024 10:07 CET Beste, Bedankt voor je antwoord. De opdracht tot terugbetaling werd doorgegeven aan onze boekhouding en je kan het bedrag volgende week op je rekening verwachten. Het gaat wel degelijk over een terugbetaling van 699 €, dit is het bedrag dat je in augustus 2023 betaalde voor de diepvriezer. Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Dominique (Vanden Borre) 18 nov 2024 09:37 CET Geachte, We bieden je hierbij onze verontschuldigingen aan voor de geleden ongemakken. Gelieve mij het rekeningnummer te laten weten waarop we het bedrag van 699 € kunnen terugbetalen. Met vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 14 nov 2024 15:00 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [X544K6-N4NXR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform