Beste
Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantendienst. Zij raadden me aan op deze mail te reageren.
Ik heb op 17/12/2024 voor €2160 dienstencheques besteld, dus in totaal 240, aan €9 per stuk. Uiteraard met de prijsverhoging vanaf 2025 in mijn achterhoofd. Hoewel ik 'electronisch' had aangevinkt, wordt er na betaling vermeld dat er papieren dienstencheques zullen opgestuurd worden.
Ik bel direct naar de klantendienst van Pluxee om dit recht te zetten. Zij zeggen dat dit geen probleem is, ik moet enkel de proceduren 'omruiling' volgen: d.w.z. de wachten tot de papieren cheques via de post geleverd worden, de grote rechterstrook afscheuren en terugsturen, de kleine linkerstrookjes bewaren. Dan worden de papieren cheques omgezet naar electronische (zie onderstaande mail van de klantendienst op 17/12/2024, ter staving van ons telefoongesprek - hier staat letterlijk dat er een kosteloze omruiling zal zijn naar electronische dienstencheques).
Zo gezegd, zo gedaan. Allemaal nog op tijd, in december.
Vandaag krijg ik deze mail met de boodschap van terugbetaling??
Ik heb opnieuw contact genomen met de klantendienst, die mij bevestigt dat de vink 'elektronisch ' inderdaad dit in het systeem automatisch omspringt naar 'papieren', ook al heb je 'elektronisch' opgeslagen.
Bij de vraag naar omruiling i.p.v. terugbetaling krijg ik het antwoord dat dit niet meer mogelijk is vanaf 01/01/2025.
Ze kunnen niks doen.
Hier leg ik mij niet bij neer!
Ik heb alles correct gedaan, op tijd, om elektronische dienstencheques te bestellen. Door een fout in het systeem zou ik nu mijn cheques opnieuw moeten bestellen, aan de nieuwe prijs van €10. Hierdoor loop ik een paar honderd euro mis.
Ik betaal al maanden elektronisch. Ik wil dat mijn papieren cheques dus omgezet worden in elektronische aan de €9 per cheque die ik oorspronkelijk betaald heb.
Hopelijk kunnen jullie het alsnog in orde brengen, anders zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.
Met vriendelijke groeten,
Coenen Johnny.