Op 16/04 heb ik in het filiaal van Kuurne 2 kleedjes gekocht.Bij thuiskomst merk ik dat het de verkeerde maat is en dat ik geen kasticket in mijn tas heb zitten van die aankoop.Dag nadien ga ik terug naar het filiaal in Kuurne met de kleedjes en vraag ik om te ruilen naar andere maat. (Was maat 128 die ik mee had en moest 122 zijn). Ik vertelde dat ik geen kasticket had maar toonde wel op mijn gsm het bewijs van betaling via mijn KBC app.Dit was niet voldoende volgens de medewerkers. Ze konden het kasticket niet meer opzoeken, ondanks dat ik hen het exacte tijdstip van betaling kon aantonen.Dan maar gebeld naar de klantendienst daar kreeg ik hetzelfde antwoord. Er wordt teveel misbruik van gemaakt volgens die medewerkster dus ze geven geen dubbels meer van het kasticket. Ik gaf nog het uur door dat ik betaald heb en mailde de labels van de kleedjes. In de namiddag belde ze dan terug dat ze de camerabeelden opgevraagd hebben van mijn aankoop... wat bleek, dat het kasticket in mijn handtas moet zitten en ze me dus niet kunnen helpen?? De dame zei letterlijk : je hebt nog een maand tijd om te ruilen dus zoek nog eens goed je ticket. Ik heb dus het ticket niet...Wat een slechte klantenservice van c en a! Ze doen de moeite om camera beelden op te vragen dus ze zien dat ik betaald heb maar weigeren toch te ruilen?!?Ik vroeg geen geld terug enkel een omruiling! Deze service is ongezien en echt geen reclame voor c en a.Ik werd zowel in de shop als door de klantendienst afgescheept.Ongezien voor een bedrijf die volgens hun eigen website klantentevredenheid hoog in het vaandel draagt.