Hallo, ik heb op 27/09 een mail gestuurd naar webshop@be.fnac.com Dit nadat ik met de consumentendienst van de fnac had gebeld en zij mij dit hadden aangeraden. Tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen.Ik copieer hieronder de tekst ik hoop dat dat okee is:Goedemiddag,Ik heb een goede week geleden een nieuwe iPad 10th generation gekregen.Mijn zoon wou er voor mijn verjaardag een cover voor kopen. Op zaterdag 23/09 is hij daarom naar de FNAC in Leuven gegaan, met het serie-/modelnr van betreffende iPad. Hij heeft advies gevraagd aan één van de medewerkers, die hem een cover à 99 euro heeft verkocht. Bij het uitpakken is de verpakking gescheurd, maar bleek dat de cover voor een iPad mini air 4th and 5th generation is ik kon er dus helaas niks mee doen.Vandaag, 26/09, ben ik daarom teruggegaan naar de fnac, met het kasticket en de cover in de (gescheurde) verpakking.Ik begrijp dat die gescheurde verpakking misschien een probleem is, maar het is niet míjn probleem! Ik mag er toch van uitgaan dat de mensen die bij FNAC werken verstand hebben van de produkten die ze verkopen?! Ik kan aan de buitenkant van die verpakking niet zien dat het een verkeerde cover is!Ik zit nu met een iPad-cover van 99 euro (gekocht van een studentenbudget!) waar ik helaas niks mee kan doen.Kort samengevat heeft FNAC Leuven ons iets verkocht wat we niet gevraagd hebben en ben ik op vrij onbeschofte wijze wandelen gestuurd.Ik voeg hierbij een foto van het kasticket én een foto van de verpakking en hoop op zijn minst toch die 99 euro terug te krijgen, maar liever de juiste cover.Vriendelijke groeten,Yvonne