Terug

Omruiling iPad-cover Fnac Leuven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. H.

Naar: FNAC BELGIUM

02/10/2023

Hallo, ik heb op 27/09 een mail gestuurd naar webshop@be.fnac.com Dit nadat ik met de consumentendienst van de fnac had gebeld en zij mij dit hadden aangeraden. Tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen.Ik copieer hieronder de tekst ik hoop dat dat okee is:Goedemiddag,Ik heb een goede week geleden een nieuwe iPad 10th generation gekregen.Mijn zoon wou er voor mijn verjaardag een cover voor kopen. Op zaterdag 23/09 is hij daarom naar de FNAC in Leuven gegaan, met het serie-/modelnr van betreffende iPad. Hij heeft advies gevraagd aan één van de medewerkers, die hem een cover à 99 euro heeft verkocht. Bij het uitpakken is de verpakking gescheurd, maar bleek dat de cover voor een iPad mini air 4th and 5th generation is ik kon er dus helaas niks mee doen.Vandaag, 26/09, ben ik daarom teruggegaan naar de fnac, met het kasticket en de cover in de (gescheurde) verpakking.Ik begrijp dat die gescheurde verpakking misschien een probleem is, maar het is niet míjn probleem! Ik mag er toch van uitgaan dat de mensen die bij FNAC werken verstand hebben van de produkten die ze verkopen?! Ik kan aan de buitenkant van die verpakking niet zien dat het een verkeerde cover is!Ik zit nu met een iPad-cover van 99 euro (gekocht van een studentenbudget!) waar ik helaas niks mee kan doen.Kort samengevat heeft FNAC Leuven ons iets verkocht wat we niet gevraagd hebben en ben ik op vrij onbeschofte wijze wandelen gestuurd.Ik voeg hierbij een foto van het kasticket én een foto van de verpakking en hoop op zijn minst toch die 99 euro terug te krijgen, maar liever de juiste cover.Vriendelijke groeten,Yvonne

Berichten (3)

Y. H.

Naar: FNAC BELGIUM

12/10/2023

Hallo, is het misschien mogelijk een antwoord te krijgen aub?Dank bij voorbaat.Vriendelijke groeten,Yvonne Huisman

FNAC BELGIUM

Naar: Y. H.

13/10/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Onze excuses maar dit is het e-mail adres van de Webshop Fnac.be.Aangezien uw klacht in betrekking is met onze Fnac winkel van Leuven moeten wij u vragen om u rechtstreeks te richten naar het Fnac winkel in kwestie:fnacleuven@be.fnac.com .Wegens onze beste wil zullen wij hier bij de Webshop geen beslissing kunnen nemen over een aankoop en probleem die in de winkel voorgevallen is.Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cordialement,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

FNAC BELGIUM

Naar: Y. H.

13/10/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Dit is het e-mail adres van de Webshop Fnac.be, hier helpen wij graag onze klanten verder die een vraag hebben over een online aankoop op onze website.Wegens onze beste wil hebben wij hier geen macht of zicht over een aankoop die in de winkel gebeurd is.Onze Fnac winkels beschikken allemaal over een e-mail adres, hierbij het e-mail adres van de Fnac in Leuven:fnacleuven@be.fnac.com.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform