Beste,Op 24/02/2018 heb ik een aankoop gedaan in de winkel 'Beter Bed' in Merksem. Deze aankoop bevat een tweepersoonsbed, tweepersoonsmatras, een tweepersoonslattenbodem en 2 hoofdkussens ter waarde van 1000 euro.Ten eerste is bij de levering, de tweepersoonsmatras door middel van spanriemen dubbelgevouwen geleverd, waardoor er een deuk in de matras zat.Hierdoor kreeg ik al na de eerste nacht slapen rugpijn. Na verscheidene nachten slapen werd de rugpijn van mezelf en van mijn vriendin erger en erger. Tijdens de aankoop in de winkel, wouden we oorspronkelijk eerst een ander bed dat in de toonzaal stond, maar deze kon pas na 5 weken geleverd worden. Daardoor hebben we in de winkel zelf via de website (met behulp van de verkoopster) een ander bed gekozen dat eerder geleverd kon worden.Toen we het bed in elkaar gestoken hadden, zag het bed er heel onstabiel, goedkoop en fragiel uit. Ook de lattenbodems die we gekozen hadden bleken niet ideaal te zijn voor onze rug. We zijn toen teruggegaan naar de winkel om te vragen of we het volledig bed konden omruilen, omdat het duidelijk een miskoop was, geen probleem dachten we. Diezelfde verkoopster van toen vertelde ons dat ze dit eerst aan haar baas moest vragen. Enkele dagen later kregen we te horen dat enkel de matras kon omgewisseld worden. Uit frustratie en wanhoop ben ik hiermee akkoord gegaan, omdat dit blijkbaar de enigste oplossing bleek te zijn en ik geen rugpijn meer wou hebben. Om te voorkomen dat de nieuwe matras niet opnieuw dubbelgevouwen geleverd zou worden, heb ik deze keer dan maar gekozen voor twee enkele matrassen. Normaal gezien zou ik nooit twee enkele matrassen kiezen.Op 26/03/2018 werd mijn tweepersoonsmatras opgehaald en werden de twee enkele matrassen geleverd. Vervolgens bleek dat de een matras harder inzakte als de andere, terwijl dit twee identieke matrassen zijn. Hieruit bleek nogmaals dat de lattenbodems ook helemaal niet goed bij mijn rug paste.Ondertussen heb ik al zo'n extreme rugpijn die ondraagelijk is geworden en ben ik ten einde raad. Als gevolg ben ik bij IKEA de goedkoopste lattenbodems gaan kopen om toch maar een beter alternatief te vinden voor deze helse nachten.Ook dit helpt niet, waardoor het duidelijk is dat dit mijn type matras niet is.Andere winkels ruilen zonder probleem alle aangekochte goederen om, geven je een tegoedbon ter waarde van dit bedrag of geven je je geld terug. Deze winkel verklaard enkel de matrassen terug te nemen en te ruilen, desondaks het duidelijk is dat deze spijtig genoeg een foutieve aankoop was. Ik heb sindsdien nog geen enkele nacht goed en deftig geslapen.Met alle gevolgen van dien voor mijn rug, deze ook invloed heeft op mijn dagelijkse activiteiten.Laat mij er nog even bijzetten dat ik 27 jaar ben, in goede gezondheid verkeer en nog nooit rugklachten heb gehad.Tot slot heb ik contact opgenomen met de klantendienst via e-mail. Hier antwoorden ze koel terug dat ze het vervelend vinden en niets anders kunnen doen dan op 02/05/2018 een specialist te sturen om te controleren of de matrassen aan de kwaliteitsstandaarden voldoen.Ondertussen slaap ik al twee maanden slecht op een nieuw aangekocht bed van 1000 euro en zeggen ze mij dat ze niets anders kunnen doen.Mijn rug is gekraakt!