Terug

Omruiling defect product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

J. V.

Naar: VANDEN BORRE

25/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 6 januari 2023kocht ik twee waterfilters WPRO SCI100 in uw winkel in Ronse en betaalde ik er 93,90 € voor. Ik plaatste meteen de eerste filter zonder problemen. Op 22 juli 2024 wilde ik de reservefilter installeren maar vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, na opendraaien van de waterkraan spuit het water uit de filter. Op 23 juli ging ik naar uw winkelin Ronse en e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat ik het kasticket van de aankoop niet meer kon voorleggen. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat de exacte aankoopprijs niet belangrijk is bij een omruiling en omdat uit alle beschikbare gegevens bij Vandenborre blijkt dat ik een trouwe klant ben en dat het bovendien niet mijn probleem is dat Vandenborre aankopen in de winkel niet registreert op klantnaam of -nummer. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: J. V.

30/07/2024

div margin:0 auto margin:0; padding:0 , tr, vertical-align:top; border-collapse:collapse p margin:0 .ie-container , .mso-container -layout:fixed * line-height:inherit a[x-apple-data-detectors='true'] color:inherit!important; text-decoration:none!important , color:000000 u_ a color:34495e; text-decoration:none @media (max-width: 480px) u_content_menu_1 .v-layout-display display:inline!important --. Dominique (Vanden Borre) 30 jul 2024 15:08 CEST Beste,Het is inderdaad de verantwoordelijkheid van de klant om het aankoopbewijs (= garantiebewijs) te bewaren.Enkel de aankoop op factuur worden in ons systeem opgeslagen.Na verder onderzoek, heb ik alsnog de factuur van je aankoop kunnen terugvinden. Ik stuur je een kopie in bijlage.Je kan de defecte filter dus onder garantie binnenbrengen in de winkel samen met deze factuur.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst Klachten 25 jul 2024 09:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [JY7J7E-7Y67V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform