Terug

Omruiling blijft fout lopen, schade, slechte leverservice

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. A.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

23/12/2022

Beste, Dressoir 1:1,5 jaar geleden bestelde ik een houten dressoir (3000€) bij juntoo (toen nog Overstock home). Na 1 jaar kwamen er al overal scheuren en barsten in de dressoir. Duidelijk een productiefout. Ik contacteerde Juntoo, en zij waren akkoord voor een omruiling aangezien dit nog binnen garantie was. Dressoir 2:Tijdens het inplannen van de omruiling werd er duidelijk afgesproken dat er een volledige nieuwe gelijkaardige dressoir, met nieuwe poten, geleverd zou worden. Echter op de dag van de levering van de nieuwe dressoir waren er geen poten meegeleverd. De monteurs hebben dan zomaar de oude poten op de nieuwe dressoir gemonteerd en tijdens het plaatsen, deze nieuwe dressoir ook kapot gemaakt. De gemonteerde oude poot brak af en nam een stuk hout mee uit de dressoir. Er werden foto's genomen door de monteurs en de kapotte nieuwe dressoir werd zonder poten bij ons thuis gelaten.Dressoir 3 (& 4?):Na opnieuw contact op te nemen met Juntoo werd voor een 2e keer een omruiling ingepland (Donderdag 22/12). Ik zorg ervoor dat deze dag zeker iemand thuis is zodat de omruiling kan gebeuren. 3e keer goeie keer? Nee, ook al garandeert Juntoo steeds dat er 2 dagen voor levering een bericht wordt gestuurd met de bevestiging van levering en tijdslot heb ik dinsdag 20/12 nog niets ontvangen van bevestiging. woensdagavond 21/12 krijg ik dan eindelijk telefoon van het transport bedrijf die voor Juntoo werkt, VPD, om opnieuw de leverdatum van de dressoir aan te passen. Het werd stillaan moeilijk om nog kalm te blijven. Maar vrijdag 23/12 was oké voor hun en dus bevestig ik dat de levering een dag later mag gebeuren en neem ik hiervoor verlof op mijn werk zodat ik zelf thuis kan zijn tijdens deze levering. Ik bevestig ook aan mijn vriendin dat ze donderdag 22/12 toch kan gaan werken aangezien de levering verplaats is.Donderdag 22/12 krijg ik dan plots op mijn werk bericht dat mijn bestelling binnen 30min zal geleverd worden. Ik bel meteen naar de nummer die me gisteren gebeld had voor de verplaatsing en die persoon verteld mij dat dit een verkeerd bericht is. Dan krijg ik plots telefoon van een ander transport bedrijf dat ze toch met de nieuwe dressoir voor mijn deur staan. Er was natuurlijk niemand thuis. Na verschillende telefoons met 4 verschillende mensen die steeds opnieuw niet wisten waar het over ging, komt het naar boven dat er een dubbele boeking is gebeurd. Dit door slechte communicatie met hun transportbedrijf. Dezelfde dressoir zou dus 2 keren geleverd worden, 1 op 22/12 (met poten) en 1 op 23/12 (zonder poten). Ik spreek dan uiteindelijk af met de persoon van Juntoo dat ze de poten aan mijn voordeur mogen laten staan en dat deze dan kunnen gebruikt kunnen worden om de dressoir te monteren dat de volgende dag geleverd zal worden. Vandaag zijn we 23/12 en krijg ik bericht van het transport bedrijf dat zijn de dressoir nooit ontvangen hebben en dat de levering dus niet kan doorgaan. 3 telefoons met juntoo verder krijg ik nog geen bevestiging of er een dressoir zal geleverd worden. Ik zit nu met een kapotte dressoir zonder poten in mijn living zonder enig idee of er wel een dressoir geleverd zal worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform