Terug

omruilen toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: VANDEN BORRE

30/10/2018

op aanraden verkoper kopen we stofzuiger van Nilfisk, me bediening op slang. thuis stellen we vast dat dit niet handig is en dat de borstel niet naar behoren werkt. onmiddellijk contacteren we Vanden Borre met de vraag om een andere stofzuiger te kopen: hij raadt ons aan om de winkel te contacteren: daar weigert men de stofzuiger te vervangen door een Miele stofzuiger: we hebben dus een een fout advies.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: A. V.

02/11/2018

Beste, Het spijt ons te venemend dat je niet tevreden bent over de Nilfisk-stofzuiger.Zoals reeds vermeld in onze eerdere mails,isniet mogelijk om toestellen uit te proberen in de winkel. We zouden deze toestellen dan onmogelijk nog kunnen verkopen. De verkoper heeft je echtgenote overuigd om een Nilfisk aan te kopen in plaats van een Miele en Mevrouw is hiermee ook akkoord gegaan (heeft zelfs gevraagd om de duurste Nilfisk). Er bestaat helaas geen mogelijkheid om een toestel terug te brengen indien je er niet tevreden over bent (geen bedenktermijn voor aankopen in een winkel). De wettelijke bedenktermijn van 14 dagen is enkel geldig voor online-aankopen. We kunnen dus niet op je vraag ingaan en verzoeken je om je stofzuiger te gaan afhalen in de winkel. Vriendelijke groeten DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform