Beste, Het spijt ons te venemend dat je niet tevreden bent over de Nilfisk-stofzuiger.Zoals reeds vermeld in onze eerdere mails,isniet mogelijk om toestellen uit te proberen in de winkel. We zouden deze toestellen dan onmogelijk nog kunnen verkopen. De verkoper heeft je echtgenote overuigd om een Nilfisk aan te kopen in plaats van een Miele en Mevrouw is hiermee ook akkoord gegaan (heeft zelfs gevraagd om de duurste Nilfisk). Er bestaat helaas geen mogelijkheid om een toestel terug te brengen indien je er niet tevreden over bent (geen bedenktermijn voor aankopen in een winkel). De wettelijke bedenktermijn van 14 dagen is enkel geldig voor online-aankopen. We kunnen dus niet op je vraag ingaan en verzoeken je om je stofzuiger te gaan afhalen in de winkel. Vriendelijke groeten DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -