Terug

omruilen decoder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Proximus

06/06/2020

Op 3/6 constateerde ik dat mijn decoder type v5 niet meer werkte.Gebeld met Proximus op nr. 0800 22800. Na een langdurig keuzemenu en onnodige bla bla en muziek eindelijk iemand aan de lijn. De gebruikelijke vragen werden gesteld. Stekker in contact of resetten of juiste HDMI - etc. etc. werd inderdaad diagnose gegeven dat decoder defect was en nieuwe zou worden opgestuurd. De volgende dag (4/6) inderdaad decoder ontvangen, maar was een decoder v5 compact. Ik weer bellen en door keuzemenu, bla bla en muziek doorheen geworsteld voordat ik een real life stem aan de lijn kreeg. Werd mij gevraagd waarom ik een v5 wilde en geen v5 compact.De redenen voor een decoder v5 voor mij zijn:- heeft een harde schijf- heeft een display- audio uitgangen die ik moet gebruiken voor mijn audio-inst.- is waarvoor ik betaal bij afsluiten contractDe operator van dienst begreep dit en zou een nieuwe opsturen.Deze decoder op 5/6 niet ontvangen, dus belde opnieuw naar 0800 22800. Hele marteling opnieuw moeten doorstaan en gaf men toe dat er een foutje was gemaakt bij hun dienst en er zou wederom een nieuwe v5 worden opgestuurd.Je voelt hem aankomen.....Vandaag 6/6 decoder ontvangen, maar weer een v5 compact.Weer gebeld met 0800 22800 en door de ellende heen gewroet (hoeveel kan een mens hebben) en werd mij gezegd dat ik geen andere kreeg, omdat die niet meer geleverd worden.Ik dus duidelijk gemaakt waarom ik het model v5 nodig heb (audio aansluitingen, display, harde schijf en betaal en betaald heb voor deze opties)Werd mij dus duidelijk gemaakt dat ik dus een nieuwe audio/DVD installatie moet kopen omdat deze niet compatible is met de decoder. Ook gebruik harde schijf en display waren weg bij compact model. Al deze zaken waren doorslaggevende criteria bij de keuze voor Proximus en de aanschaf van dit product en waarvoor ik nog steeds huur moet betalen!!!!Eigenlijk kwam het gesprek op neer dat ik dit maar moest accepteren.Ben zeer boos en gefrustreerd.

Berichten (1)

Proximus

Naar: R. V.

09/06/2020

BesteHierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192966177298]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform