Beste, ik kocht een PC notebook bij Media Markt Deurne met omnium verzekerIng. Het scherm vertoont gebreken, Toen ik hiermee naar Mediamarkt Schoten ging moest ik bellen naar een telefoonr. maar die man zei me dat ik terug naar Mediamarkt moest gaan in Schoten. (Mediamarkt Deurne waar ik de notebook kocht was ondertussen gesloten) Aan de balie namen ze foto,s van het beschadigde scherm, namen het toestel en het garantiebewijs mee en zegden dat ik er wel iets van zou horen via e-mail. Niet zodus. Toen ik enkele dagen later terug inlichtingen ging vragen gaven ze mij de PC notebook terug plus een copy van het garantiebewijs en zou ik een foto van het defecte scherm plus een print van het garantiebwijs e-mailen. Ik denk dat hier gewoon kwade wil in het spel is. Waarom brengen ze het niet ineens in orde bij vertoon van het garantiebewijs en het defecte toestel ? Ik vind het ook raar dat ze eerst het garantiebewijs met de PS notebook inhielden en daarna alles teruggaven, alleen vervangden ze het originele garantiebewijs door een copy. Ze kenden ook het probleem en beloofden eerst dat ze het toestel zouden vervangen. Graag een antwoord en dank bij voorbaat.