Terug

omniumgarantie laptop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: MediaMarkt

06/10/2022

Beste, ik kocht een PC notebook bij Media Markt Deurne met omnium verzekerIng. Het scherm vertoont gebreken, Toen ik hiermee naar Mediamarkt Schoten ging moest ik bellen naar een telefoonr. maar die man zei me dat ik terug naar Mediamarkt moest gaan in Schoten. (Mediamarkt Deurne waar ik de notebook kocht was ondertussen gesloten) Aan de balie namen ze foto,s van het beschadigde scherm, namen het toestel en het garantiebewijs mee en zegden dat ik er wel iets van zou horen via e-mail. Niet zodus. Toen ik enkele dagen later terug inlichtingen ging vragen gaven ze mij de PC notebook terug plus een copy van het garantiebewijs en zou ik een foto van het defecte scherm plus een print van het garantiebwijs e-mailen. Ik denk dat hier gewoon kwade wil in het spel is. Waarom brengen ze het niet ineens in orde bij vertoon van het garantiebewijs en het defecte toestel ? Ik vind het ook raar dat ze eerst het garantiebewijs met de PS notebook inhielden en daarna alles teruggaven, alleen vervangden ze het originele garantiebewijs door een copy. Ze kenden ook het probleem en beloofden eerst dat ze het toestel zouden vervangen. Graag een antwoord en dank bij voorbaat.

Berichten (6)

J. B.

Naar: MediaMarkt

06/10/2022

Sorry dat ik me vergist heb met het bijgevoegde document. Maar normaal gezien hebben jullie het aankoopbewijs en het bewijs van omniumverzekering. Nogmaals sorry,

J. B.

Naar: MediaMarkt

06/10/2022

Ik heb ondertussen het pdf bericht vervangen door het garantiebewijs

J. B.

Naar: MediaMarkt

07/10/2022

Hopelijk hebben julie nu het nodige ?

J. B.

Naar: MediaMarkt

07/10/2022

Hopelijk hebben jullie nu de nodige documenten ,

MediaMarkt

Naar: J. B.

10/10/2022

Beste,Wij hebben een feedback aan de winkel gevraagd en wij wachten op een antwoord.Zodra wij meer nieuws hebben komen wij bij u terug.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

MediaMarkt

Naar: J. B.

11/10/2022

Beste,Wij hebben een feedback ontvangen van de winkel 'SFG heeft het toestel geweigerd omdat de klant niet had aangegeven dat er effectief LCD breuk is. SFG heeft de klant hiervoor 07/10/2022 een emailgestuurd met een document ter verklaring dat er schade aan de LCD is en dan mag hij het toestel opnieuw aanbieden en krijgt hij het ook vergoed.Het probleem van de weigering was, dat de klant hier wel aangaf dat er schade was. Hij zou bij aanmelding bij SFG gezegd hebben dat het schermniet meer aanging en niet zou geweten hebben hoe de schade aan het toestel kwam.Ik heb dit geverifieerd bij SFG telefonisch op 10/10/2022 om 12:15u, de klant dient dus het emailtje dat is verstuurd te beantwoordenen dan komt het dossier zo verder in orde.'Gelieve dus op de mail van 07/10/2022 te antwoorden zodat ze uw dossier verder kunnen behandelen.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform