Terug

Omnium verzekering gsm

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: MediaMarkt

14/08/2019

Beste,Op 15/09/2018 zijn we naar media markt Roeselare geweest om een iPhone x te kopen voor onze dochter. De verkoper rade ons aan om een omnium verzekering te nemen moest er ooit iets mee gebeuren. Omdat het een gsm was van 999€ vonden wij dat geen slecht idee. Ik heb een paar keer uitdrukkelijk gevraagd wat het koste en als ze dan voor alles verzekerd was. Hij zei dat het zeker geen probleem was en dat ze dan ook onmiddellijk een nieuwe gsm zou krijgen moest hij niet meer te vermaken zijn. Het kost 14€ in de maand. Wij hebben de eerste 3 maanden betaald want dat moest onmiddellijk. Maar daarna moest onze dochter het zelf betalen van haar drinkgeld. Dat doe ze nu al bijna een paar. Jammer genoeg heeft ze verleden week haar gsm van de trap laten vallen en is heel het scherm gebarsten en hij is zelfs een beetje geplooid. We hebben de verzekering gebeld en we moesten het aangeven op hun site. Na LANG zoeken en mailen is het uiteindelijk gelukt. In het contract staat er dat ze een vervang toestel zou krijgen die evenwaardig is of die van haar. We mochten 1 gaan halen in we winkel. Wij daar naartoe en wat blijkt we krijgen een iPhone 7 aangeboden en moeten 350€ waarborg betalen!!! Er staat NIKS van in het contract. Nu gingen we ook een label krijgen om de gsm op te sturen. En dan gaan ze bekijken of hij te vermaken is en als het verhaal wel klopt!?!? Wij voelen ons echt bedrogen. We betalen al bijna 1 jaar de verzekering en nu zijn we zelfs niet zeker of we wel een nieuw toestel gaan krijgen. We worden heel de tijd van kastje naar de muur gestuurd. Mijn dochter van bijna 14 jaar is er echt het hart van in. Volgens mij is die verzekering echt bedrog!! En zo te zien zijn we zeker geen apart geval. Mvg Rousseau Stephanie

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: S. R.

19/08/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform