Terug

omnium+

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: MediaMarkt

17/04/2024

ik kocht een espresso machine bij jullie die na 2 jaar ongeveer beginnen lekken is waardoor dit apparaat onbruikbaar was nu na een 2 weken bij jullie te zijn alhoewel het gemeld was dat dit apparaat ontploft was en lek was en er overal koffiedras zat waar dit niet kon komen weigeren jullie de omnium+ garantie door te zeggen dat er na 2 weken bij jullie schimmel in dit apparaat zat alhoewel dit wekelijks uitgekuist werd nu beweren jullie dat dit niet goed onderhouden was wat verstaan jullie onder onderhouden dat ik het open vijs en uitkuis met een hogedruk reiniger ? dit apparaat was lek en vraag me dan ook af hoe lang. er word gezegt dat er koffiedras in het het machine zelf zit alhoewel dit eigenlijk niet mogelijk mag zijn want je gaat het niet openvijzen om het uit te kuisen al bij al is jullie omnium+ een grote oplichting


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform