Beste, Op 03.07.2020 kocht ik een televisie en hierbij ook een contract omium+ = verlengde Garantie van 3 jaar. Zo was ik voor 5 jaar zeker van onvoorziene kosten aan de tv.In augustus 2023 ondervond ik problemen met het beeldscherm, en heb ik dus mediamarkt gecontracteerd om zo via deze omium+ mijn tv te laten repareren.Eenmaal alles doorgegeven aan media markt en hun verzekeraar SFG, werd de tv op 24.08.2023 opgehaald ter reparatie door firma Let Me Repair.Na ophaling kreeg ik na 2 tal weken een offerte van de reparatiekosten voor 259 euro.Deze heb ik en ook Let Me Repair doorgestuurd naar SFG, dit omdat alles via Omium+ dient te verlopen.Na wekelijks op woensdag zelf naar verzekeraar SFG te bellen, want anders kreeg ik van niemand ook maar iets van berichtgeving of status updates, kreeg ik steeds een uitleg dat zij Let Me Repair gingen contacteren en dat alles wel in orde komt.Tot opheden 29-10-2023 en vele telefoons en mails heb ik nog steeds niet mijn toestel terug.SFG tracht nu mijn dossier af te sluiten door mij de restwaarde (346,20 euro) van het toestel in bonnen te vergoeden, hierdoor is ook het contract van de omium ook wel teneinde desondanks ik een contract tot 2025 heb. Hier heb ik dus niet op in gegaan, ik wens mijn tv gerepareerd terug.Hierna zei SFG plots dat tv niet gerepareerd kon worden en zij tot uitbetaling gingen overgaan, echter heb ik zelf op 16.10.2023 via Let Me Repair vernomen dat het toestel al gerepareerd klaar staat en zij op de betaling wachten na betaling zou ik mijn tv terug kunnen hebben.In heel dit verhaal zeggen ze bij mediamarkt dat zij hier niets aan kunnen doen, SFG zegt dan weer dat er een foute procedure door Let MeRepair en/of mediamarkt is en Let Me Repair zegt dat zij op SFG wachten voor betaling.En ik de consument zitten in het midden van 3 firma´s gegijzeld, want allemaal wijzen ze de vinger naar elkaar en geven niets van respons.Werkelijk een uitzichtloze situatie intussen.En zeker geen referentie voor de 3 partijen, consument is de dupe in dit alles.