Terug

offerte voorstel van gaele

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Gaele

30/11/2023

we toetsen ons energie verbruik / kost af langs jullie en de creg enz.wij krijgen daar voorstellen voor maar gaan er niet op in (niet interessant)vandaag krijgen we een voorstel van gaele met een voorstel / offerte, we hoeven niets te doen, ze zullen de overgang regelenindien niet akkoord moeten we dat meldenals we de offerte willen openen krijgen we een verwittiging van de ad-blockwe zijn niet akkoord met deze werkwijze graag een antwoordmoeten we hier nog andere stappen voor ondernemendirk van laere

Berichten (2)

Gaele

Naar: D. V.

30/11/2023

Hallo,Bedankt voor uw bericht! Ons team zal deze zo snel als mogelijk beantwoorden.Met vriendelijke groet,Gaele--------------------------------------------------------------------------------------------------------Bonjour,Merci pour votre message ! Notre équipe y répondra dans les meilleurs délais.Cordialement,Gaele

Gaele

Naar: D. V.

01/12/2023

Beste,   '‹ We hebben u mail goed ontvangen.   '‹We hebben op geen enkele manier de aanvraag van de klant ontvangen dat hij deze optie niet wenst.   De klant heeft nochtans de mogelijk om zijn profiel in opt-in te plaatsen " Ik regel alles liever zelf en kies zelf bij een voorstel de overstap te maken. Zonder toestemming mag Gaele mij niet overschakelen." dit door zich in te loggen op www.gaele.be.   Ik heb zijn profiel ondertussen zelf aangepast en het contractvoorstel voor gas en elektriciteit geannuleerd.   Wenst de klant liever niet meer dat Gaele de energiecontract regelt? Kan hij zicht uitschrijven op zijn persoonlijke profiel pagina. Hopende u genoeg gea¯nformeerd te hebben.   Ik wens u verder nog een fijne dag toe.   Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Tevreden? Geef ons een sterrenreview op Google! Met vriendelijke groeten   Kimberley P. ............. Kortrijksesteenweg 387 B-8530 HARELBEKE Tel:  +32 (0)9 394 394 0 ............. Op Do, 30 Nov om 6:48 PM , Klachtenbox schreef: U ontvangt niet vaak e-mail van klachtenbox@test-aankoop.be. Meer informatie over waarom dit belangrijk is


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform