Terug

Octa + factuur probleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: OCTA+

30/03/2023

Ean code el: 451448820046963459Ean code gas: 541448860017374747Fraterstraat 59 9820 merelbekeBeste, ik proberde jullie reeds verchillende keren te contacteren. Ik krijg facturen van jullie maar ben geen klant bij jullie. Ik ben klant bij luminus. Ik ben enkel 3 dagen klant geweest bij jullie tussen 31 dec en 3 januari. En daarna bij luminus op de firma naam smb 26.Ik ben hier voor ook bij fluvius gegaan om na te vragen hoe het komtdat ik facturen van jullie krijg. Zij bevestigden dat ooit niet mogelijk is dat ik facturen van jullie. Gelieve er voor te zorgen dat de facturen geanuleerd worden .Alvast bedankt

Berichten (1)

S. K.

Naar: OCTA+

11/04/2023

Kunnen jullie het nodige doen aub!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform