Terug

O.a. Geen Bpost afhaal -noch ophaalpunt meer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: bpost

20/09/2024

We moeten precies ook terug volledig in de middeleeuwen leven wegens Bpost schuld omdat er hier in Moorsele te België niks van ophaal, noch afhaal punt meer aanwezig zijn doordat de voorbije uitbater van Bpost ophaal & afhaal punt van de Printings hier In Moorsele te België reeds op pensioen is en er sedertdien helaas niks meer bestaande is hier in de nabije omgeving te Moorsele van thans uiterst noodzakelijk ophaal& afhaalpunt Bpost en daardoor dit gebouw ook ondertussen al meer dan een jaar leeg staat zonder enig overname terug door Bpost gedurende heel deze termijn inmiddels al door thans een ander dringend noodzakelijke bpost & afhaalpunt op dezelfde locatie nodig te moeten voorzien te zijn. Wat voor mij als rolstoel gebruiker nochtans effectief ook echt wel vereist betreft. Ik dit eventueel zelf zou willen uitbaten, maar ik helaas het kapitaal hiervoor ook niet heb, ondanks Axa Belgium als verzekeringsmaatschappij tegenpartij die me het nodige met alle gegronde bijkomstigheden idem noch steeds niet gunt, terwijl zwaar verkeersslachtoffer te moeten zijn door hun schuld, waarbij men nochtans volledig aansprakelijk zijn gesteld hiervoor, maar politierechtbank te Kortrijk mij precies idem niet eens begrijpt i.v.m. wat al mijn behoeften ten gevolge van alle oorzaken die hier allemaal door te wijten zijn insgelijks nog steeds niet toekende. Terwijl er nu zéér urgent eindelijk toch terug ook een Bpost ophaal alsook afhaalpunt nodig betreft te zijn desgelijks in Moorsele te België. Want dit kan ook niet de bedoeling zijn dat alle dorpen en gemeenten wel Bpost ophaal en afhaalpunt(en) hebben, terwijl in Moorsele te België niks meer bestaande betreft te zijn van deze noodzakelijkheid. Dus vandaar nu uiteindelijk mijn gegronde klacht geving hieromtrent tegen Bpost die Moorsele te België als sinds meer dan een jaar volledig in de steek laat in plaats van dit terug juist te moeten voorzien mits nu na uiteindelijk zolang hierop te hebben moeten afwachten hiervoor de héél snelle als effectieve noodzakelijke snelle correcte herziening alsook urgent terug de perfecte oplossing hiervoor gevraagd verwacht tav Bpost aub.

Berichten (1)

bpost

Naar: S. K.

23/09/2024

REF : 1- 56868994302Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek dan in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 BrusselVan: klachten@test-aankoop.beVerzonden: 20/09/2024 13:00:20Aan: info_cse@bpost.beOnderwerp: O.a. Geen Bpost afhaal -noch ophaalpunt meer___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-Q4JHVAZ]

Bemiddeling door Testaankoop 28 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform