Terug

Nutteloos cadeau

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. W.

Naar: Bongo

13/01/2025

Mijn ouders kregen een bongobon 'ontbijt aan huis' cadeau, deze wilde ik voor hen registreren. Telkens kreeg ik online een foutmelding, ook de chatbot begreep niet goed de vraag, dus dan maar gebeld. Daar zei men mij dat er een aankoopbewijs nodig was omdat volgens hen deze bon nog in de winkel lag, de verkoper had deze dus niet goed 'behandeld'. Aangezien mijn ouders het niet netjes vinden om de mensen waar ze hun bon van hebben gekregen om een aankoopbewijs te vragen is dit dus weggesmeten geld. De persoon aan de helpdesk gaf ons geen andere oplossing dan deze, geen empathie of tips. Ik ben jammergenoeg veel van deze situaties tegen gekomen online, makkelijk geld verdiend voor Bongo maar nergens een oplossing gevonden.

Bemiddeling door Testaankoop 30 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform