Terug

Nummerweergave

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

03/09/2018

Extra moeten betalen voor nummerweergave op vast toestel, terwijl we een pack hebben met vaste telefonie, vind ik niet kunnen.Mensen met een vast toestel met scherm worden “gestraft” omdat ze willen zien wie er hen belt.

Berichten (3)

Proximus

Naar: A. C.

19/09/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192945698096]

Proximus

Naar: A. C.

19/09/2018

Dag mevrouw , Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uut tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192945721581]

A. C.

Naar: Proximus

19/09/2018

Geachte,Ik heb jullie mailtje ontvangen en overdag kan je bellen, ik kan niet altijd opnemen maar als je een boodschap en nummer inspreekt dan bel ik terug zodra ik kan. Mvg Wambeke Isis


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform