Graag wou ik overstappen van een herlaadkaart bij Orange naar een herlaadkaart bij Mobile vikings. Op woensdag 1 mei heb ik op de website van Mobile Vikings de nummeroverdracht aangevraagd via het daartoe bestemde formulier. De dag daarna, donderdag 2 mei, kreeg ik een e-mail dat de overdracht mislukt was en dat ik het opnieuw moest proberen. Ik heb het dan inderdaad opnieuw geprobeerd en een halfuurtje later viel de service weg bij Orange. Toen ik mijn simkaart verwisselde had ik ook geen service bij mobile vikings. Ik heb toen de klantendienst gecontacteerd en zij vertelden mij dat het probleem lag bij Orange omdat ze mijn nummer te vroeg hebben gedeactiveerd. Toen ik naar Orange belden, beweerden zij dat ze een herlaadkaart niet kunnen deactiveren en dus ook niet heractiveren. De schuld ligt zogezegd bij niemand maar ondertussen zit ik al bijna twee weken zonder service. Wanneer je mijn nummer belt wordt er ook gezegd dat het niet meer bestaat. Ik zou dus graag hebben dat er iemand van de twee operatoren zijn verantwoordelijkheid neemt en uitspit waar het mis is gegaan zodat mijn nummer - dat ik al meer dan 15 jaar gebruik - weer aan mijn naam kan gekoppeld worden.